IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Легендарен модел на Subaru на практика е мъртъв

Следващото WRX STI (ако има такова) ще бъде с електрическо задвижване

Японският производител Subaru подготвя пускането на новото поколение на модела си STI на някои основни пазари. За голямо разочарование на феновете на марката той няма да получи най-желаната версия – STI.


Subaru WRX STI


От компанията обявиха, че „автомобилният пазар продължава да се движи към електрификация и в Subaru са фокусирани върху развитието на бъдещите си спортни и високопроизводителни автомобили, за да може те да отговарят както на изискванията на пазара, така и на регулациите за разход на гориво и на вредни емисии“.

Казано по друг начин – новото WRX няма да получи версия STI. Това беше потвърдено от представител на Subaru, който допълни, че в компанията търсят начини следващата генерация на спортния модел ще бъде електрифицирана. На практика обаче това означава, че WRX STI, който се превърна в легенда през годините, е мъртъв. Моделът може да се завърне под някаква форма след време, но не е ясно кога и в какъв вид.

„Можем да потвърдим, че това поколение на WRX няма да има версия STI, както и че обмисляме електрифициран вариант на модела, които може да бъде или електрически, или хибриден, но не можем да посочим срокове, в които той ще готов“, се казва в съобщение на компанията.

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не караш японски автомобил. Карам Лансер от 7-ем години. Вие сте свикнали на Голф, Рено, Пежо итем подобни щото нафта и скъпи за поддръжка.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не караш японски автомобил. Карам Лансер от 7-ем години. Вие сте свикнали на Голф, Рено, Пежо итем подобни щото нафта и скъпи за поддръжка.
  • #5
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Subaru в САЩ и Канада имат доста голям дял продажби, но умния *** погреба една от най-хубавите марки автомобили. Дори не ми се коментира.
  • #4
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "с непрекъснато увеличаващ се пазар и продадени коли". В официалните финансови резултати пише друго: "Четвърта поредна година на спад". Сега на компанията ли да вярвам или на нискообразован негражданин? В момента са на под 75% от пика на продажбите си, който започна още преди пандемията, и още ще спадат.
  • #3
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Това е труп на колела. Аллах да го прости.
  • #2
    11 rate up comment 10 rate down comment
    Боза ( преди 2 години )
    Кола, чийто разход е 15 извънградско и 20+ градско, вървежът, освен на STI, отсъства тотално, бавна, флегматична, със скъпа поддръжка, моделна гама, в която не можеш да различиш Levorg от Forester от Legacy комби... Роднина караше кютук от тая марка, след много мъки и скъпи ремонти го даде за жълти стотинки и посъветва да не купуваме този бранд. Относно фенщината - поредната секта, БМВ не са много надеждни, но и те си имат секта, ФВ по същия начин, пък и там има секта.Поздрави
  • #1
    10 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Цялата марка е жив труп, а те за един модел се загрижили.