IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новия WRX

Петото поколение е най-мощното в историята на седана

Японският производител Subaru представи петото поколение на седана WRX. Спортният седан е получи редица подобрения, но следва стила на предшественика си и си остава лесно разпознаваем.


Subaru WRX


По традиция голямото задно крило е оставено за версията WRX STI, която ще бъде представена по-късно. Японците обаче уверяват, че аеродинамиката на новия модел е значително подобрена, като за това помага и формата на разширителите на предните калници.

Интериорът на автомобила е напълно преработен. В центъра на приборния панел е поставен "таблет", от който се управлява информационно-развлекателната система Starlink Multimedia Plus. Сензорният екран Full HD е с диагонал 16 инча, което е значително повече от досега (при предишното поколение той беше 7-инчов). От дисплея се управляват климатика, аудио-системата Harman Kardon с 11 говорителя, навигацията и др. Разположението на иконите се променя както е при смартфоните.


Subaru WRX


Под капака също има големи промени - вместо досегашния 2,0-литров "боксер" е поставен 2,4-литров, който развива 275 к.с. и 350 Нм, като така това е най-мощният базов WRX в историята на модела. Задвижването, разбира се, е към четирите колела, а като алтернатива на 6-степенната механична скоростна кутия се предлага нов автомат Subaru Performance, който сменя с 50% по-бързо предавките.

Седанът е изграден на досегашната платформа, но твърдостта на конструкцията е увеличена с 28%. Комплексът от системи за безопасност EyeSight е базов за всички версии с автоматик, като в него влизат адаптивен круиз-контрол с удържане в лентата на движение и други асистенти.

Още снимки на новото Subaru WRX - вижте в галерията:

Новото Subaru WRX за първи път ще се предлага в ниво на оборудване GT, което разполага с адаптивни амортисьори с електронно управление и нови режими на движение - към досегашните Comfort, Normal и Sport е добавен индивидуален, при който водачът сам настройва шасито и двигателя. Версията GT получава седалки Recaro с електрически регулиране и 18-цолови тъмно-сиви джанти.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Сф ( преди 3 години )
    За STI версията се говори 410 к.с. на същият двигател. Колата ще изненада мно скептично настроени "разбирачи", които искат 700-800к.с. и си мислят, че трябва да е брабус за 500к евро. Субару правят точно това, което искат.
  • #14
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    А бе и 350 да изкарат слаби двг са ссъс слаба литрова мощност тоест некадърници.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Nev ( преди 3 години )
    До разбирачите по-долу, на които само коне и нютони са им в главата, нищо че едва са изкретали в училище по физика... Пичове, скоро излиза версия ВРХ СТИ и там този двигател се очаква да има поне 350 к.с. Как мислите ,че ще продават най-спортната си кола, ако по-ниския клас (ВРХ само) е със същата или доста близка мощност?На предишното поколение, 2.0 ДИТ двигателя без смяна на вътрешни компоненти (бутала, мотовилки и.т..н) спокойно се тунинговаше от 270 к.с на 340-350.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До Fen ( преди 3 години )
    Не бъди разочарован маме! Тая кола в Европа няма да се продава! Единствения шанс да я имаш след 20 години като събереш парчики, е някой братчед от Чикаго да ти я прати в контейнер!
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Fen ( преди 3 години )
    Като огромен фен на марката Субару честно казано съм разочарован.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Do 10 ( преди 3 години )
    От твоята 15 годишна кола по убава нема бате! 99% от разбирачите тука сте с такава "изумителна" техника!
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Рено Велики ( преди 3 години )
    Мегана рс е 1.8 и 300 коня
  • #8
    9 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Субару изостанаха безвъзвратно ...
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До #7 ( преди 3 години )
    Аз съм верен фен на Субару и като излезе ще посетя представителите и може да си помисля. Но като изпреваря някой еволюшънсобственикът на ево-то ще вземе да си помисли, че е шкода и после харакири...
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Поне този път дизайнерът не е напълно за трепане...