BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Първо поколение - E23
Познавачите харесаха много Е23 - достатъчно луксозна и в същото време много забавна за каране. Но пословично консервативните клиенти в този сегмент не бяха убедени - за целия си жизнен цикъл моделът продаде едва около 270 000 бройки, несравнимо под S-класата на Mercedes и по-малко дори от позабравения днес Opel Senator.
Познавачите харесаха много Е23 - достатъчно луксозна и в същото време много забавна за каране. Но пословично консервативните клиенти в този сегмент не бяха убедени - за целия си жизнен цикъл моделът продаде едва около 270 000 бройки, несравнимо под S-класата на Mercedes и по-малко дори от позабравения днес Opel Senator.