BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Трето поколение - E38
Дизайнът бе поверен на австриеца Бойке Бойер под надзора на ветерана Клаус Луте. "Бъбреците" на решетката пораснаха още мъничко, но като цяло това е дискретна, елегантна кола, а не нещо, с което да привличате вниманието.
Изборът на задвижване се простираше от класическите редови "шестаци", през V8, та до легендарния V12. E38 бе и първата Серия 7, получила дизелов агрегат - а също и последната с ръчни скорости като опция.
Дизайнът бе поверен на австриеца Бойке Бойер под надзора на ветерана Клаус Луте. "Бъбреците" на решетката пораснаха още мъничко, но като цяло това е дискретна, елегантна кола, а не нещо, с което да привличате вниманието.
Изборът на задвижване се простираше от класическите редови "шестаци", през V8, та до легендарния V12. E38 бе и първата Серия 7, получила дизелов агрегат - а също и последната с ръчни скорости като опция.