BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Трето поколение - E38
В наши дни това е най-търсената стара "седмица" от колекционерите - все още относително достъпна, но с гарантиран статут на бъдеща класика. Част от това е заслуга на новаторските за времето си технологии, разбира се, но основният принос е на дизайна. За да отговори на предизвикателството на Е32, Mercedes вече бе лансирал грамадната S-класа поколение W140. Тя обаче бе посрещната толкова негативно в Германия, че BMW реши да тръгне в обратната посока и да направи своята нова "седмица" максимално изчистена, семпла и ненатрапчива.
В наши дни това е най-търсената стара "седмица" от колекционерите - все още относително достъпна, но с гарантиран статут на бъдеща класика. Част от това е заслуга на новаторските за времето си технологии, разбира се, но основният принос е на дизайна. За да отговори на предизвикателството на Е32, Mercedes вече бе лансирал грамадната S-класа поколение W140. Тя обаче бе посрещната толкова негативно в Германия, че BMW реши да тръгне в обратната посока и да направи своята нова "седмица" максимално изчистена, семпла и ненатрапчива.