BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Първо поколение - E23
Разбира се, като казваме "голям салон", имаме предвид като за края на 70-те години. По днешните стандарти това е компактна кола, дълга колкото актуалната Трета серия.
Задвижването се състоеше от редови 6-цилиндрови мотори с обем между 2.5 и 3.5 литра. Върховият модел бе 745i, появил се през 1980 и способен да развие 290 км/ч.
Разбира се, като казваме "голям салон", имаме предвид като за края на 70-те години. По днешните стандарти това е компактна кола, дълга колкото актуалната Трета серия.
Задвижването се състоеше от редови 6-цилиндрови мотори с обем между 2.5 и 3.5 литра. Върховият модел бе 745i, появил се през 1980 и способен да развие 290 км/ч.