BMW представи новото поколение на най-луксозния си модел през изминалата седмица. Серия 7 G70 е несъмнено най-високотехнологичният автомобил, създаван някога от баварците - но смайващите нови решения в него останаха на заден план, изместени от дежурния спор за дизайн, светлини и размери на решетки. Без да навлизаме в тази дискусия, в която всеки сам може да си състави мнение, искаме да проследим историята на "седмицата" от края на 60-те години до днес, и да видим еволюцията на този дизайн през годините. Споделете ни в коментарите кой от тези модели ви се струва най-привлекателен.
Историята на BMW 7 Series (ГАЛЕРИЯ):
Трето поколение - E38
Освен бензина и дизела, BMW пусна ограничена серия от варианта 750 hL, с водородно задвижване. Звезди като Леонардо ди Каприо харесаха колата, но заради липсващата инфраструктура проектът остана само за показ.
Иначе компанията продаде 327,000 бройки между 1994 и 2001 година. На снимката е интериорът на специалната лимитирана серия BMW L7 by Karl Lagerfeld.
Освен бензина и дизела, BMW пусна ограничена серия от варианта 750 hL, с водородно задвижване. Звезди като Леонардо ди Каприо харесаха колата, но заради липсващата инфраструктура проектът остана само за показ.
Иначе компанията продаде 327,000 бройки между 1994 и 2001 година. На снимката е интериорът на специалната лимитирана серия BMW L7 by Karl Lagerfeld.