fallback

BMW обясни защо ще продължи да инвестира в ДВГ

Баварците смятат, че електрификацията прави производителите „прекалено зависими“

BMW не може да разчита само на електрически автомобили, заяви главният изпълнителен директор на германския производител Оливер Ципсе и посочи причините, поради които концернът му ще продължи да развива двигателите с вътрешно горене.

Ципсе е категоричен, че пълната електрификация прави автомобилните производители „прекалено зависими от много малко държави“, намеквайки, че пазарът за суровините, нужни за батериите, се контролира основно от Китай. Шефът на BMW посочи като проблем и ценообразуването, тъй като колите на ток са много по-скъпи от конвенционалните модел.

„Ако някой по някаква причина не може да си купи електрическа кола, но в същото време се нуждае от автомобил, бихте ли предпочели той да кара старата си кола завинаги? Ако не продавате двигатели с вътрешно горене, ще загубите, тъй като някой друг ще го направи“, обясни Ципсе стратегията на баварския производител.

Шефът на BMW отбеляза още, че продажбата на екологично чисти превозни средства с изкопаеми горива има по-голям смисъл от законодателна забрана за такива превозни средства. Освен това, електрическите автомобили си остават скъпи, а инфраструктурата за зареждане в много държави по света съвсем не е достатъчно.

Доказателство за стратегията на баварците е следващият им нов продукт – флагманския седан BMW 7-Series, който ще бъде представен съвсем скоро. Луксозният седан ще бъде представен едновременно в две версии – с ДВГ и с електрическо задвижване, които ще се продават на пазара едновременно.

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Пропуснал е да каже, че ДВГ също ще поскъпва оттук-нататък. Освен в бананови републики, където еконорми няма, но и БМВ не продава.
  • #2
    Това беше яко ( преди 2 години )
    Който не може да си позволи да си купи електромобил, поради финансови причини, ще си купи BMW седма серия. Чудесна логика! Направо ще разбият пазара в бедните страни.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Така е, все пак трябва да остане и конглокенция на Toyota, която има за цел да остане да задоволява нуждите на най-бедните държави, които не могат или не искат да преминат към електромобили. За всеки влак си има пътници. Например в Китай най-продавания автомобил струва 4000 долара. Вероятно от Toyota и BMW са се прицелили в пазара под тези цени, защото автомобила за 4000 долара е електромобил. В Индия е същото. Пожелавам им успех в живота!
fallback
Последни