IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

ЕС трябва да продължи да изнася автомобили с ДВГ и след 2035 г.

За това призова комисарят на вътрешния пазар Тиери Бретон

Европейският комисар по вътрешния пазар Тиери Бретон призова производителите от Стария континент да продължат да изнасян автомобили с двигатели с вътрешно горене въпреки забраната им в ЕС от 2035 г., за да отговорят на търсенето на други континенти.


двигател


През миналата година властите в Брюксел обявиха целите си за намаляване на вредните емисии СО2 до нула при новите автомобили от 2035 г. А това означава спиране на продажбите на бензинови и дизелови превозни средства в полза на 100% електрически двигатели.

„Дори ако Европа забрани продажбата на двигатели с вътрешно горене, други страни по света ще продължат да ги използват“, коментира Тиери Бретон по време на пътуване до Ломбардия, където се срещна с представители на автомобилната индустрия, включително с президента на Stellantis - Джон Елкан. Пред тях Бретон подчерта, че пазарният дял на електрическите автомобили ще бъде ограничен до 12% от продажбите на нови автомобили в Африка през 2030 г. и до 40% в САЩ или Индия.

„Насърчавам цялата автомобилна екосистема, от една страна, да осигури електрическия преход, за да бъде готов за изискванията в ЕС през 2035 г., но също така да продължи да изнася термични или хибридни превозни средства за страни, които все още ще се нуждаят от тях в продължение на много години. или десетилетия", каза още еврокомисарят.

До момента повечето европейски производители многократно предупреждаваха за опасните от социалното въздействие на зеления преход, опасявайки се, че той ще доведе до затваряне на фабрики и унищожаване на работни места. Освен това, до юли Европейската комисия трябва да направи предложения за нови, по-строги разпоредби за вредните емисии, които да важат за бъде екостандарт Евро-7, влизащ в сила от 2025 г.

Бретон смята, че този стандарт, който ще бъде сред най-строгите в света, ще даде на европейските производители конкурентно предимство. Така те ще имат сериозен аванс пред съперниците си от другите континенти.

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 2 години )
    Я погледни колко струва най-продавания автомобил в Китай - електромобил за 4000 долара. Колко струва един datsun? А колко струва горивото да го караш?За още 2000 долара, в Африка ще си вземат три киловата фотоволтаици с инвертор с който ще си зареждат електромобилите.В България тази централа ще произвежда около 4000 киловатчаса годишно и ще работи през по-голямата част от годината.В Африка ще работи през цялата година и ще произвежда над 6000квч - 40 000км/годишно 25 години подре ...
  • #6
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    А американците въобще не са прости. Още тази година рязко заобичаха електромобилите, след като им вдигнаха цените на горивата. През следващите години цените на електромобилите ще са изкуствено завишени, заради огромното търсене и малкото предлагане, което ще гарантира огромни печалби за всеки, който ги произвежда и самите автопроизводители ще ги промотират, а досега гледах а да откажат клиентите си от електромобилите за да си продават ДВГ с по-голяма печалба.
  • #5
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ох като почнат едни такива "прогнози"Някой ще ми обясни ли защо някоя африканска държава ще продължи да си купува автомобили с ДВГ, ако наистина след 2025 година те са много по-скъпи отколкото електромобилите? Сигурно ще си ги купуват защото са по-богати от останалата част от света, която ще купува евтините електромобили?Точно това ще е причината светът да премине към електромобили. Причините ще са икономически, а не политически или екологични.
  • #4
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Голям кеф ( преди 2 години )
    Злобарчетата *** от кеф сякаш кой знае какво е станало разбира се че ако в Африка и Близкия Изток търсят ДВГ ще се изнасят такива за там
  • #3
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 2 години )
    Тоя ме разсмя - значи забранявате им да го правят на най-богатия си пазар (за повечето европейски марки Европа е основен пазар) и ги принуждават за другите. Е няма такава oлиrофрения като брюкселската :D :D :D
  • #2
    22 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Путин е виновен! Излекува света за 1 ден от ковид, а сега ще излекува гАйропата от джен-дърската зелена сделка. Много бързо еврогАйците ще забравят за нея, като започнат да мръзнат в домовете си. Умните германци си затвориха атомните електроцентрали, тока им е един от най-скъпите в света, разчитат на зелена енергия, не им достига и дори внасят от Франция, а се оказа, че АЕЦ го обявиха за зелен ток, т.е. екологичен, а те милите със затворени ценрали и разчитат на вятър и слънце. Амсалаци!
  • #1
    18 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Това е положението, свиквай! Поне още едни 50-тина години ДВГ-то си остава!