IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi откри проблеми с турбото на големите си модели

Повече от 26 000 автомобила ще трябва да посетят сервизите

Германският производител Audi изтегля в сервизите си повече от 26 000 превозни средства, след като беше открито, че са произведени с филтри на турбокомпресора, които пропускат по-малко смазка. В резултат на това филтърът може да се запуши и това да предизвика по-сериозни повреди.


Audi


Проблемът засяга моделите Audi S6 (2013-2017 година), A7 (2013-2017), RS7 (2014-2017), а също така A8 и S8 (2013-2017). Ако техните маслени филтри на турбокомпресора се запушат, това може да доведе до липса на смазване в частта, което причинява износване на лагерите. Ако те блокират, колелото в турбокомпресора може да удари корпуса или валът да се счупи. И в двата случая се стига до намаляване мощността и дори до спиране на двигателя, като увеличава риска от катастрофа.

От компанията посочват, че водачът може да получи предупреждение за проблема, като на таблото се активира някои от индикаторите EPC или MIL, а също така индикаторът за нивото на маслото. Шофьорът също така може да усети проблема при трудно стартиране на двигателя, неправилна работа на празен ход или липса на мощност.


Audi


Дилърите на Audi ще започнат да уведомяват собствениците на засегнатите автомобили на 20 май, като те ще бъдат поканени да посетят сервизите, където проблемният компонент ще бъде свален и заменен с нов. Цедката за масло на филтъра ще нарасне от 30 мкм на 90 мкм, като това ще трябва да разреши проблема.

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    разочарован от Бай Г ( преди 1 година )
    Явно доста хора имат тези коли - всеки изказва лично мнение, как е най-чупливият двигател, бил *** и т.н.. А дори не успява да напише едно изречение без правописна грешка. Любопитно, а? :) Сега като човек, който от 1г. има S8 2013 ще кажа, че още с вземането на автомобила сам смених въпросната цедка и от тогава само зареждам бензин и карам, разбира се със смяна на масло и филтри на 10к км. и с правилна експлатация на автомобила, няма никакви проблеми. Автомобила е на 210000км :)
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Ноки ( преди 2 години )
    Браво след 22 г. сега откриха проблема.
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Да бяхте написали за кои двигатели става дума. Но на вас това не ви е важно, нали? По важно е хората да се псуват на марки в коментарите. Защото 99% от тях не карат кола, по- нова от 2013.
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Ник ( преди 2 години )
    Тия са с най проблемните автомобили.Могат да бъдта премиум само в сервизите.
  • #4
    12 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ако нямаше риск от карастрофа предполагам щяха да си замълчат.
  • #3
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 години )
    Тоалетни неволи!
  • #2
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Кольо ( преди 2 години )
    Ааа, отказвам се от тази марка коли!
  • #1
    25 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Да е само турбото с мед да ги намажеш!