fallback

Какво не е наред със съвременните двигатели? (II част)

Още 5 причини, поради които сегашните мотори имат по-малък ресурс

Алуминий вместо чугун, сложен катализатор, намаляване на размера и поставяне на турбо, „алтернативни" задвижвания - всичко това са част от причините за по-слабата надеждност на съвременните двигатели, които ви представихме по-рано този месец.

Към тях сега добавяме още 5 причини, влияещи сериозно на ресурса на задвижващите агрегати в сегашните автомобили. Те олицетворяват прогреса на индустрията, но едновременно с това са и причината, поради която сегашните двигатели да изкарват безпроблемно стотина хиляди километра, след което да се налага да бъдат ремонтирани.

Какво не е наред със съвременните двигатели? (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #6
    Попай ( преди 2 години )
    "Хидродинамични лагери", дали пишещия има представа за какво пише???
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Както съм казвал и друг път, проблемите идват от това че голямата част от хората купуват дизели за да ги ползват за градски коли- като стигнат до сервиза и се почва рев и сополли. Преди години работих извън града и всеки ден изминавахме с колегата 80км в посока , ам нула проблеми с дизела обаче като го вкарах в града и за година време взе да се обажда туй-онуй. Посъветваха ме и го смених с бензин.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    да не забравим и дпф и егр
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Малко е смешно да се българина да реве че са сложни и капризни двигателите. При положение че купува основно нафта. При почти всички поколения технологии и коли бензина е по-надеждния избор като цяло. Особено предвид че нашенеца кара стари коли - купи си е един атмосферен бензин и нито маховик, нито дюзи, нито турбо ще го притесняват. Слагаш му и газ ако е преди 2010
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    А бе, къде слагаш рено при колите!
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Смяната на Двумасов маховик за някой марки може и да струва цяло състояние но за други не е така. За 1.5 dci мотора на Рено цената беше 750 лв. заедно със съединителя и работата в оторизиран сервиз (по спомени). Ако тази сума е напосилна за някой шофьори в БГ, то тогава тези хора са за градският транспорт.
fallback
Последни