Електрическата горивна помпа е много надежден компонент на съвременен автомобил. Въпреки това, нейното на сериозни натоварвания, както и фактът, че нейните компоненти постоянно са потопени в бензин, пораждат най-различни митове. Доколко има истина в тях и какви са опасностите от това автомобила да се кара със светната лампа, сигнализираща за малко гориво в резервоара, разкриват експерти.
Митове и реалности за бензиновата помпа (ГАЛЕРИЯ):
Захар в помпата
Казват, че ако в резервоара попадне захар, това може да доведе до повреда на горивната система. Смята се, че подобно действия на някой недоброжелател може да запуши горивния филтър или, по-лошо, инжекторите. Съответно, това ще доведе до скъп ремонт.
Казват, че ако в резервоара попадне захар, това може да доведе до повреда на горивната система. Смята се, че подобно действия на някой недоброжелател може да запуши горивния филтър или, по-лошо, инжекторите. Съответно, това ще доведе до скъп ремонт.
На теория обаче всичко това е невъзможно, като причината е една - захарта изобщо не се разтваря в бензина и съответно не може да нанесе подобни поражения.


1