Когато медиите посочат проблеми с продуктите на Tesla, нейните фенове се превръщат в яростни защитници и ги обвиняват, че се опитват да навредят на компанията. Много от собствениците на коли от марката дори са склонни да си затворят очите, но понякога нещата поемат в различно посока.
Доказателство за това е публикация във Facebook на американец, който притежава Model 3 вече 18 месеца. Той разкри впечатленията си от електромобила, като посочи какво трябва да подобри американския производител занапред. Мъжът получи подкрепа на други собственици на коли на марката, които са обединени в група в социалната мрежа.
В случая се коментират качествата и проблемите на Model 3 Standard Range Plus, която е използвана от собственика си почти всекидневно в продължение на година и половина. А от написаното става ясно, че очакванията към електромобила са били много по-високи. Ето и всички забележки на собственика.
Слабостите на Tesla Model 3 (ГАЛЕРИЯ):
Този клиент всъщност смята, че едно от основните предимства на марката – актуализирането на различните системи и функции от разстояние (OTA) е „влудяващо“. „След като свикна с потребителския интерфейс и науча къде са нещата, които ми трябват в него, той се променя. Наложи ми се дори да спра, за да намеря където са отишли спирачките“, посочва собственикът.
Той получава подкрепата на други притежатели на модели на американската марка, които не могат да свикнат, че нямат бутони или лостове за управление на важни функции на автомобила.