IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes вади огромен всъдеход на ток

Прототип на бъдещия EQS SUV се тества в Калифорния (ВИДЕО)

Mercedes-Maybach показа EQS концепция миналата година на изложението IAA в Мюнхен, но въпреки това стандартната версия на този Mercedes-Benz е от първостепенно значение за германците.


Mercedes-Benz EQS SUV


Сега прототипи на бъдещият всъдеход EQS бяха засечени от фотошпиони в Южна Калифорния. Според непотвърдена информация премиерата на този луксозен електромобил с повишена проходимост се очаква да се случи още тази година. Този EQS SUV ще бъде направен на същата платформа, на която и леката кола EQS и се смята, че ще предлага същите опции за задвижване. Както се вижда и от снимките, вариантът с повишена проходимост, също ще бъде решен в по-консервативните линии на електрическата гама на Mercedes.

Автомобилът няма да е и толкова екстравагантен, колкото беше показаната концепция на версията Maybach. И още нещо любопитно, което се вижда от снимките. Задните врати изглеждат доста дълги,, като това би могло да осигури изненадващо много място за пътниците от втория и третия ред. Колелата с нормални размери правят този външен вид доста далеч по-универсален в сравнение с концептуалния Maybach, но камуфлажът скрива най-интересните детайли.


Mercedes-Benz EQS SUV


Въпреки това е ясно, че новият огромен всъдеход ще разполага с малко по-различни фарове от тези на EQS, които са с интегрирани мигачи по външните ръбове. Във видеото се забелязва и завиването на задните колела, което е присъщо и на леката кола EQS. Очакванията са и тук управлението на четирите колела да е стандартна опция. Оскъдните данни за салона, предполагат, че интериорът ще е сходен с този на електрическия лифтбек, като и тук ще види уникалното арматурно табло Hyperscreen.

Очакваме с нетърпение да разберем дали Mercedes ще пусне и версия на "джипката" само със задно предаване. Марката не продава RWD версия на най-големите си всъдеходи, но пък предлага S-класа седан и EQS, които са със задвижване само на задната ос.



Ако приемем, че стойностите на мощността остават същите, като при лимузината EQS, ще има два варианта на всъдехода, и двата със 115-kWh батерия . Единичният двигател в модела 450+ Performance разполага с 329 конски сили, а двата мотора на EQS 540 4Matic ще са със системна мощност 516 к.с. Пробегът естествено ще е по-малък пробег поради влошената аеродинамиката, освен ако Mercedes не измисли някакви нови трикове. Дебютът, както вече споменахме е планиран за тази година.

0 от 500
  • #4
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    3 - и като минат на ток какво? Ще духат на ветрогенратора ли? Или ще чакат слънчев ден? А урана за АЕЦ откъде мислиш идва? Има само 2 или3 държави в света които предлат обеднен уран за АЕЦ. и Америка не е сред тях. Изненадващо и те купуват от Русия..
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    По-добре да се преориентират да работят нещо свързано с новия рекорден бюджет за отбрана на Германия немчулята, стига с тези хиперскъпи зелени извращения, то панзери да правят ще е по-добре.
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Krom ( преди 2 години )
    Ето го! Бъдещето на Европа. Ще струва само 500 000 евро! Евтин семеен автомобил за средностатистическия европеец - кой не би могъл да си го позволи според Фан Дер Лаен?
  • #1
    4 rate up comment 4 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    Излишно. Тока свърши с войната в Украйна. Има смисъл да се пази атмосферата, само ако го правят всички. За това трябва един обединен свят. При положение, че великите сили - САЩ Китай Русия искат да се подчинят или унищожат взаимно - никой няма да си жертва икономиката за да пази въздуха. Тецовете ще пушат колите също.