IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-евтините и най-скъпите за поддръжка марки в Европа

Като цяло най-малко надеждните модели са и най-евтини за поддръжка. Но има и няколко неприятни изключения

Всеки човек, когато си купува автомобил, би искал да има предварително някаква представа какви допълнителни разходи може да му се наложат покрай това. Особено когато става дума за пазара втора ръка. Класациите за надеждност са само едната част от отговора. Другата са средните цени за поддръжка. Отвъд океана Consumer Reports ежегодно прави класация по този показател, но нито моделите от северноамериканския пазар, нито цените на труда там са меродавни за България. Сега обаче имаме класация за един доста по-близък до нас пазар - италианския. Проучването на италианската потребителска организация AltroConsumo се отнася както до надеждността на отделните марки и модели (вече ви представихме тези резултати тук), така и до средните годишни разходи на собствениците им за поддръжка. Днес ще ви запознаем с тази втора част на анкетата.
  
   
Колко струва годишната поддръжка на всяка марка (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Незнам кой е измислил цифрите в статията, но просто не са верни за България.
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Вече нищо от ВАГ.Само проблеми и разходи съм имал с техните недоразумения.Японски бензин и си свиркам.
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Удовлетворението при алфа най-високо, защо така? Драскачите, дето са "окрасили" класацията с глупави изводи(техни си) може да се гръмнат
  • #11
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Lepepe ( преди 2 години )
    Любима ми беше авенсис 2.0 дизел 7 местния вариянт. 6 на сто на дълго със 7 човека и много багаж. 5 на сто на обратно сам с 140-150 кг. багаж сменях масло на 25-27хил. Когат се добра до сервиза. Може би съм давал до 500 на година за поддръжка ама въртях по 30-40 хил на год.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Lepepe ( преди 2 години )
    Любима ми беше авенсис 2.0 дизел 7 местния вариянт. 6 на сто на дълго със 7 човека и много багаж. 5 на сто на обратно сам с 140-150 кг. багаж сменях масло на 25-27хил. Когат се добра до сервиза. Може би съм давал до 500 на година за поддръжка ама въртях по 30-40 хил на год.
  • #9
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Jjgff ( преди 2 години )
    Opel е нааааай-голямото недоразумение от всички недоразумения.
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    A
  • #7
    33 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Имам А6 Allroad 2016 , 320 PS. Подръжката му далее надхвърля 450 евро . Тук е нормално да минеш 25 -40000 км годишно. 2 масло по 200 ? са си вече 400 . На всеки 60 хил. км. масло на кутията 700 евро плюс гуми по 500 евро спирачки по 500 евро. Минимум 1500 на година ако караш по 30 хил . км.
  • #6
    20 rate up comment 29 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Както се казва: Тойота и всички останали!
  • #5
    22 rate up comment 17 rate down comment
    Юри Гагарин ( преди 2 години )
    добре ,че не са споменали премиума ленд роувър . надежден като ФЯТ поддръжка като на Мерц. като се огледа класацията и става ясно - най доброто е Мазда, Хонда, тойота ако имате пари - лексус . всичко друго е *** или скъп ***