IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 модела, които „умряха“ през 2021 и няма да получат наследник

Част от тях бяха популярни в Европа, но не издържаха на промените в индустрията

Смяната на поколения на определен модел е неизменна част от автомобилната индустрия – старото поколение е напълно изчерпано и отстъпва място на ново. Има обаче и автомобили, които просто изчезват от пазара и не получават наследник. Понякога това се дължи на остаряла концепция, а друг път – на слаби продажби. Има и модели, които просто не се вписват в пазара.
В случая изданието Motor1 събра на едно място 10 автомобили, които преминаха в отвъдното през 2021 г. Всички те няма да получат наследник, въпреки че някои от тях бяха доста успешни на пазара и определено тяхното премахване няма да се хареса на част от потребителите. Други обаче така и не успяха да впечатлят публиката.


10 модела, които „умряха“ през 2021 г. (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Някой ( преди 2 години )
    Жалко за Паджеро, но не се учудвам. В последното години убиха Хан Соло и принцеса Лея, та Паджеро ли няма да за трият!
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    До 19 ( преди 2 години )
    Какво общо има Гон с това че Нисан решиха да спират ГТ-Р и ЗЕТ? Това го решиха от Нисан 3 години след като Гон бе свален. Причината която обявиха от Нисан е че имат огромни загуби и трябва да направят съкращения за следващите 3г от 3 милиарда. А Тези загуби се появиха именно 2 години след Гон, по негово време Нисан бе в разцвета си. В крайна сметка Нисан обаче не се отказаха от тези два модела и очакваме техните наследници.
  • #16
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Влязоха в съюз с Рено и простотиите започнаха. Да махаш култов модел, като Паджеро е престъпление. Същите простотии ги направиха и с Нисан. Всичко е в името на печалбата да се предлагат сиви, скучни и безлични евтини коли на висока цена. То пак си ги предлагайте, но не пипайте култовите модели. Да ама не! Мицубиши какво им остана. Нищо. Нямат Паджеро, нямат Лансър, нямат Ево, нямат нищо вече освен името. Жалко, но бяха добра марка. Нисан поне си оставиха ГТР макар, че Гонс искаше да го спира.
  • #15
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Име ( преди 2 години )
    Жалко за Паджеро, уникална кола, другите ще ги преживеем.
  • #14
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Toto Rino ( преди 2 години )
    Passat и Pajero си остават легенди
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Има алтернатива на семейния ВАН и това е Dacia Jogger. Скоро ще бъде на пазара и смятам да си взема една със 7 места на газ. Поръчките в Германия започнаха.
  • #12
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Фен ( преди 2 години )
    Всъщност най-много ми допада пасата, по-старите комби версии. Сегашната ми кола е МПВ, но остарява вече и мисля да сменям с комби в близките 2-3 години.
  • #11
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Фен ( преди 2 години )
    Лоджито и алхамбрата са супер, но са жертви на модата на "джиповете" - всяка жена мърмори на мъжа си за "джип" и не иска по-практичното МПВ. Паджерото също ми харесва - то пък си отива не заради ниски продажби, а заради еколозите.
  • #10
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Д.Димитров ( преди 2 години )
    Всичко си има алтернатива,освен семейният ван :( На пазара не остана автомобил за семейство с 3 деца.
  • #9
    20 rate up comment 10 rate down comment
    до#11 ( преди 2 години )
    Е то няма нормален човек, който да кара Фолксваген. Нали го виждаш фена им, който се подвизава тук, колко е изплискал легена.