IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Топ 10 на най-добрите хибриди за покупка през 2022

Британски експерти посочват как трябва да се избира автомобил със смесено задвижване

Електрифицираните автомобили стават все по-честа гледка по пътищата благодарение на политическия и екологичен натиск. Хибридите в мека, стандартна и plug-in (зареждащ се) форма често се определят като „най-доброто от двата свята“ и се очаква те да играят основна роля по пътя към пълна електрификация на автомобилната индустрия. Технологията се внедрява във все повече нови модели и съответно изборът е по-голям от всякога.


хибриди


Конвенционалната хибридна технология е в състояние да подобри горивната ефективност на различните автомобили, което означава, че техните собственици ще спестят пари от гориво. В някои държави данъците върху този автомобили, когато те са служебни, са по-ниски и това означава по-малко разходи за фирмите.

Как обаче да изберем най-добрия хибриден автомобил за покупка. Отговор на този въпрос дава британското издание AutoExpress (затова и цените им са в британски лири), което посочи 10-те най-удачни избора на пазара през тази година. Експертите все пак уточняват, че преди да се стигне до покупка на хибридно превозно средство, потребителят трябва да направи някои изчисления и да прецени дали се нуждае точно от такъв автомобил.

Например, ако сте шофьор с по-нисък пробег, експлоатационните разходи на конвенционален бензинов хибрид могат да бъдат добра алтернатива на бензинов или дизелов модел. Ако обаче въртите повече километри на дълъг път (най-вече по магистрала), обикновеният дизел или дизелов хибрид имат по-голям смисъл във финансово отношение.

Отчита се още, че plug-in хибридите обикновено са по-скъпи от стандартните модели със смесено задвижване (двигател с вътрешно горене и електромотор), но пък те са по-полезни при пътувания на кратки разстояния. Задължително обаче батерията на plug-in хибрида трябва да се зарежда редовно, в противен случай разходът на гориво става доста висок.

10-те най-добри хибрида за закупуване през 2022 г. (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Тошо ( преди 5 месеца )
    Вкарах от Франция една чукната Тойота Аурис хибрид 2015г, пролетта ще я направя и изтествам, ако ми хареса хибрида ще си я оставя да я карам, ако ли не продажба, но предполагам, че ще ми хареса, защото чета много положителни отзиви, от към здравина и разход.
  • #15
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Валмар ( преди 5 месеца )
    Къде ги продават тези Аурис та да взема един
  • #14
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бобчо ( преди 5 месеца )
    Аз тези новите хибриди не ги разбирам,кола ли караш,електрически ли караш?!? Ако искам да държа по цял ден ЩЕПСЕЛА ,щях електричка да си купя.Купих преди 3 години Аурис хибрид и съм пре-доволен.Освен,че нищо не съм пипал по нея освен смяна на масло и гуми летни със зимни,абсолютно нищо,А разхода градско 4/100
  • #13
    11 rate up comment 4 rate down comment
    К. ( преди 5 месеца )
    Информация от първа ръка за МБ Е 300 де. Пробег само на ток - до 40 км. Много зависи от времето(температурата) и стила на шофиране. Разход София-Благоевград - 3л/100 км. В Благоевград зареждам и обратно -3,5 л/100 км. Разход до морето - с. Лозенец - 5 л./100 км. Скорост до 140 км/ч без ексцесии с газта...
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Митко Боянов ( преди 5 месеца )
    АБЕ ВИЕ НОРМАЛНИ ЛИ СТЕ С ТИЯ РАЗХОДИ 1 2 3 ЛИТРА ОСВЕН АКО НЕ СТАВА ДУМА ЗА 20 КМ
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    10 - само да те светна, че и двата общо са 360. И ако искаш ми вчрвай, но потърсиш ли ги, разхода няма да е мечтаните 5/100. Ще си пълна тяга ДВГ + ел мотор за ускорение. Тогава 1.6 става много жаден да задвижи 2.3т. Казвам ти го от опит с по слабия им хибрид. Х5.. ако го натиснеш пък, си на 10-12+/100, че там са над 2.5т
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    "не можеш да ми говориш за кеф от каране и да ми обясняваш какъв и е разхода" - Идеята на това пежо и на всичките тия хибриди е точно такава - да имаш кеф от шофиране с 350 коня и да ти гори 5/100 вместо 15, а до 40км да гори 0/100. Е верно че може да ти свърши тока и да останеш "само" с 225 коня ама всеки сам си преценя. За сметка на това със заредена батерия ти лепи 5.4 сек 0-100. В статията от 10 коли само Х5 45е е с 30 коня повече от Пежото и пак е 5.4 сек 0-100, така че не е никак зле.
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Chukan Kirilov ( преди 5 месеца )
    До #6Ти да не си о Перник копеуе?
  • #8
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    7-ми, не можеш да ми говориш за кеф от каране и да ми обясняваш какъв и е разхода или жената и децата. Имам деца, но това не ми пречат да харесвам и карам мощни коли. Кефа е когато певиците и коне под капака са повечко и когато ги усещаш. Е някои се кефят на високо напрежение. Пежото не съм казал че е лошо, а че 1.6 не му пасва и че за парите които му търсят, има и по-добри предложения, може би с по малко коне, но поне истински, а не за 40км ;-)
  • #7
    6 rate up comment 4 rate down comment
    do 2 ( преди 5 месеца )
    "Британски + експерти + автомобили са думи които не пасват заедно." - хаха - намери се някой да им го каже :) За Пежото - имай предвид че не на всеки му се кара 6-так с разход 15/100 градско. Някой сме се оженили, имаме деца и 225 или 360 коня са ни прееее-достатъчно, понеже не ни трябват за състезания, а за удоволствие от шофирането