IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 модела, които „умряха“ през 2021 и няма да получат наследник

Част от тях бяха популярни в Европа, но не издържаха на промените в индустрията

Смяната на поколения на определен модел е неизменна част от автомобилната индустрия – старото поколение е напълно изчерпано и отстъпва място на ново. Има обаче и автомобили, които просто изчезват от пазара и не получават наследник. Понякога това се дължи на остаряла концепция, а друг път – на слаби продажби. Има и модели, които просто не се вписват в пазара.
В случая изданието Motor1 събра на едно място 10 автомобили, които преминаха в отвъдното през 2021 г. Всички те няма да получат наследник, въпреки че някои от тях бяха доста успешни на пазара и определено тяхното премахване няма да се хареса на част от потребителите. Други обаче така и не успяха да впечатлят публиката.


10 модела, които „умряха“ през 2021 г. (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #8
    25 rate up comment 12 rate down comment
    SPD7693 ( преди 2 години )
    Вари ги, печи ги, модел от концерна Фолксваген няма да карам! (Освен може би Порше, ама няма инвеститори.) Иначе най ме е жал за Паджерото. Поне в Щатите и Австралия да го оставят, че в тия пустини само с Паджеро и Патрол можеш да се движиш. За другите, вече разбрах защо, ама Пасата може и да го върнат някоя друга година. Но както казах, Фолксваген аз няма да шофирам. Нито, Ауди, нито Бентли, нито Шкода, нито Сеат...
  • #7
    14 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    По-широк, по-висок, по-грозен, по-скъп, с по-малко места и без възможност за багажник на покрива. Де го киро на кирия? Поне местата да бяха запазили, а не да ги намаляват! Мога да се хвана на бас с всеки, че продажбите на мултивана ще бъдат трагични. Много трагични. ВАГ са се отправили стремително към дъното и това е видима тенденция от няколко години. Чиповете са оправдания за наивници...
  • #6
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    новият мултиван е с 15 см по-висок и 2-3 по-широк има ДСГ скорости стандартно и е на MQB платформа (алхамбрата е на платформата на стария пасат ) и е с новия 1.5 турбомотор с променлива геометрия на турбината и цена от 78к
  • #5
    10 rate up comment 13 rate down comment
    До Мхм ( преди 2 години )
    Прав си! То общо взето най-слабия мотор на Голф е колкото на Лексуса. За това пък цената е е двойно отгоре. Пак дълго са го държали в продажба
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    тома неверни ( преди 2 години )
    само преди 2-3 години писахте подобна глупост! Например АУДИ А3... Хайде спрете се!!!
  • #3
    23 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Поредното подвеждащо заглавие, което няма общо с истината. Как така умряха , като Камри се изтегля от Европа, но продължава да се продава по цял свят. И то много добре се продава. Да бяхте написали, че за Европа става дума повече щеше да е вярно заглавието.
  • #2
    19 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Спират Алхамбрата със 7 места, която не е лош автомобил заради новия Мултиван с 6 места и много по-висока цена. Не я разбирам логиката да го правят. Явно яката са я закъсали и се чудят къде какво да орежат от моделната гама, за да спасят положението. Щом продажбите са им паднали наполовина на 4.8 млн. коли, значи не са добре нещата. В същото време продължават да плащат на хората заради измамите. Последно един групов иск за 150 000 коли ги осъдиха да платят по 20 000? на продадена кола. Закривай!
  • #1
    24 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    ВАГи, ходи се лекувай, че никак не си добре!