IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW i3 приключва при тираж от 250 000 бройки

Моделът официално ще бъде спрян от производство през юли

BMW официално обяви спирането на продължилото 9 години производство на първия си електрически модел – i3. Това ще стане през юли, когато градският автомобил ще е достигнал тираж от 250 000 бройки.


BMW i3


Баварците вече спряха производството на модела за Северна Америка и Австралия, което означава, че до лятото той ще бъде достъпен единствено за Европа, както и за някои азиатски държави. Досега се твърдеше, че i3 ще се задържи на конвейера поне до 2024 г., тъй като в момента компанията не разполага със заместник на електромобила.

В момента i3 се сглобява в Лайпциг и след спирането му BMW ще стартира подготовка на завода за производството на предстоящото следващо поколение Mini Countryman. То трябва да стартира в края на годината. Що се касае до i3, неговото място в гамата ще заеме iX1 – изцяло електрически кросоувър, базиран на третото поколение на X1.

Новият малък SUV все още се разработва, като производството му трябва да стартира през 2024 г. във фабриката на компанията в Регенсбург (Германия). По-късно то ще бъде преместено в Дебрецен (Унгария).

BMW i3 беше представено като концепция през 2011 г., а производството му стартира две години по-късно. Автомобилът има каросерия от въглеродни нишси и се предлага с избор от 3 батерии, осигуряващи пробег от 130 до 246 км. През периода 2014-2018 г. се предлагаше версия с удължен пробег, при която освен електромотор имаше и бензинов двигател, който изпълнява ролята на генератор.

0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 2 години )
    Аз пък редовно се бъзикам с притежатели на не-електрически беенве-та. Хич не носят на майтап и много се засягат на шегички за здравина, зима и други "силни" страни...
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    До 10 купи си Киа, защо изобщо гледаш BMW? ,
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Страхотен автомобил ( преди 2 години )
    Едно от малкото БМВ-та, което не е произведено за състезатели и комплексари. Автомобилът ми харесва и бих си го купил, защото има къде да го зареждам от домашен контакт и най-вече, защото се предлага с рейндж екстендър.
  • #9
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Едва ли ще липсва на някой освен на домакини без чувство за естетика и същества с обратна ориентация. В БМВ форумите се подиграват на собствениците на това нещо и то с право. Добре, че не познавам никой с такава, че щях да го скъсам от бъзици. Братът на една колежка има, но не се познаваме. Виждал съм го да идва да зема сестра си. Тя е споделяла, че е гей. Ако не го беше споменала аз щях да я питам.
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Една табуретка на пътя по-малко. Това е знак, че се случват и добри неща. БМВ не е марка, която да си позволява подобни недоразумения петнящи имиджа на марката. Дано никога повече!
  • #7
    15 rate up comment 4 rate down comment
    до 3 ( преди 2 години )
    Късмет е на 43 статии тук да се изкаже някой собственик с реални впечатления. Като видимост пред и около шофьора, радиус на завой, каране само с един пeдал (има силна рекуперация), пъргавина със 170-184 коня на задно, НИКАКВО тегло за ел.кола (тон и триста) неръждаемо купе от композит (няма луги, мивки, сол - не го бърка нищо!), неръждаемо шаси от алуминий и перфектни LED фарове, няма по-добра градска кола. е-UP се доближава. И за гумите, на когото са му тънки, има опция за джанти с гуми 195
  • #6
    11 rate up comment 2 rate down comment
    до 5 ( преди 2 години )
    А, с такива индивиди няма смисъл да се коментира каквото и да било. Иначе за големите тънки гуми си има причина. Няма да изпадам в подробности защо са такива. Относно дизайна - въпрос на вкус. Далеч не ми е от любимите дизайни, но с времето спира да ти прави впечатление. Не знам за каква дървена пейка говориш, седалките са си съвсем нормални, предвид размера на колата. Много ясно, че няма да са като в 7-ца.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    до 3 ( преди 2 години )
    Е, как така си купил двугодишно БМВ?! Вчера тука един колега обЕсняваше как в Германия всичкото било "работещи бедни" и само дюнерджийниците цъфтят!!
  • #4
    10 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не малко странно изглежда, а бих казал много грозно изглежда. Отвратително просто! Седалките са все едно седиш на дървена пейка. Помъчили са се футуристично да го направят отвътре, но определено са се оляли. Тези огромни тънки гуми на тази кола я правят да изглежда, като насекомо. Неестествените форми, липсата на преливане от различните панели, врати и т.н. също. Това с отварянето на предната и задната врата е също тъпо измислено.
  • #3
    21 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Изключително безпроблемен автомобил. През 2018-та купих на жена ми втора ръка такъв, от 2016-та. Тя го кара в 90% от времето градско, като останалите 10 са 5-те километра от селото в което живеем, до града. За нейните нужди е перфектен. Не минава по повече от 50-60 км. До сега нищо не е правено по колата, просто си върви. Много просторен и комфортен автомобил. Малко странно изглеждащ, но се свиква. Кара се в Германия.