IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Sequoia получи хибриден двигател с 437 коня

Третото поколение на всъдехода разполага с най-модерните технологии на марката

Японският производител Toyota представи новото, трето поколение на най-големия си всъдеход Sequoia. То излиза цели 14 години след своя предшественик, като промените са огромни и засягат както външния вид, така и техниката на модела. Те са особено важни за марката, защото Sequoia вече е основният SUV на марката на пазари, на които Land Cruiser вече няма да се предлага – като този в САЩ, например.


Toyota Sequoia


Третата генерация на всъдеход получава нов двигател и нова платформа Всички версии на Sequoia (моделна година 2023) идват с 3,5-литровия хибриден V6 с двойно турбо, който Toyota нарича i-Force Max. Двигателят развива 437 к.с. и 790 Нм въртящ момент, колкото и на друг модел на марката – Tundra. Скоростната кутия е само една – 10-степенен автомат.

Все още няма подробности за разхода на гориво, но от Toyota твърдят, че то е огромно в сравнение с предшественика. В основата на новата Sequoia е същата модулна платформа с каросерия на рама, използвана от най-новите Tundra, Land Cruiser и Lexus LX 600. Пакетът TRD Pro се предлага само със задвижване 4WD.


Toyota Sequoia


Окачването на Sequoia е независимо предно и многозвенно отзад. Като опции за модела се предлагат адаптивни амортисьори и въздушна система за изравняване на натоварването отзад. Всъдеходът вече може да тегли товар от 4082 кг, което е с 22% повече от предишното поколение. За модела се предлагат като опция специални удължаващи и прибиращи се огледала, които улесняват именно тегленето.

Салонът на всички версии Sequoia се предлага с три реда седалки. В зависимост от нивото на оборудване, вторият ред има или диван, или отделни кресла. Третият ред може да се плъзга напред и назад, като е комбиниран със система за по-лесно подреждане на товари в багажното отделение.


Toyota Sequoia


Всъдеходът се предлага с 5 нива на оборудване - SR5, Limited, Platinum, TRD Pro и Capstone. Всички те идват с пакет Toyota Safety Sense 2.5, отопляеми седалки, 12,3-инчов цифров приборен панел и система за панорамна камера. Базовият вариант SR5 има 8,0-инчов информационно-развлекателен дисплей, докато при версията SR5 Premium той е 14-инчов.

И двата модела SR5 се предлагат с пакет TRD Sport, който включва монотръбни амортисьори Bilstein и преработена настройка на пружините. Тези всъдеходи са качени на 20-цолови, матово-черни джанти, а не на стандартните 18-цолови размер. При SR5 Premium има отопляеми и вентилирани предни седалки, отопляем волан и сенници за втория и третия ред.


Toyota Sequoia


Версиите със задвижване на четирите колела SR5 и Limited се предлагат с пакета TRD Off-Road. Той включва блокиращ заден диференциал, 18-цолови колела, система Multi-Terrain Select, контрол за подпомагане на спускане и контрол за пълзене. Има още амортисьори Bilstein и ревизирани пружини.

При Platinum са включени отделни седалки на втория ред, които са отопляеми и вентилирани, стерео-уредба с 14 високоговорителя, панорамен люков покрив, head-up дисплей, Qi безжично зареждане и чистачки със сензори за дъжд. Също така, фаровете и стоповете използват LED-осветление.


Toyota Sequoia


TRD Pro е нивото на оборудване за хора, които наистина искат да излязат извън пътя. Той разполага с вътрешни байпасни амортисьори Fox и 0,25-инчова предна плъзгаща пластина. Има също заключващ се заден диференциал, система Multi-Terrain Select, контрол за пълзене и контрол за подпомагане на спускане. Сред външните отличия са LED-светлинна лента като част от предната решетка и багажник на покрива.Външният цвят Solar Octane е изключителен за този клас.

На върха на гамата е версията Capstone. Тя разполага с 22-инчови цолови с хромирано покритие. Вътре има тапицерия от полуанилинова кожа с черно-бяла цветова схема. Дървена облицовка с отворени пори от американски орех украсява кабината. Акустичното стъкло на предните врати и допълнителното шумозаглушаване правят този модел по-тих в сравнение с другите версии на Sequoia.

Още снимки на новата Toyota Sequoia - вижте в галерията

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #13
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до 2 ( преди 3 месеца )
    Както ти е казал човека, ланд крузър е над хайлендър. Иначе в САЩ, ще продават само ЛЕКСУС ЛХ, който е по-луксозен ланд крузър!
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Значи според тебе вивокия клас не се определя от размери а от оф роад е че по тая логика едно джимни е по висок клас от х5
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Vat do#2 ( преди 3 месеца )
    Land Cruiser е по-голяма от Highlander.Той е най-високият клас,Sequoia е малко по-голяма по размер но но не е Off Road.Цената в СЩ на Land Cruiser е над $ 90 000,което го прави много скъп и непродаваем.Продажбите му са само 1500-2000 броя на година в САЩ ,което е много малко.Това е кола само за разбиралчи.Има американски джипове в същият размер и клас на половин цена.Land Cruiser е класика в жанра!
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Известна още, като джипката на Бат Бойко
  • #9
    2 rate up comment 4 rate down comment
    112 ( преди 3 месеца )
    За какво е този голям "телевизор" на централното табло. Толкова са ми противни, просто стоят грозно. Сложи нещо по-малко и елегантно и го изнеси по към стъклото. Нека да има естетика.
  • #8
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Не ме кефи ( преди 3 месеца )
    20 цолови джанти с ниско профилни гуми..........пълна подигравка! Не харесват много неща. Хибрид? Не, благодаря! Излишно усложняване. Прекалено е голяма, прекалено тежка, няма нужната проходимост. Toyota 4Runner TRD Pro е доста по добро и универсално предложение и на по разумна цена.
  • #7
    2 rate up comment 12 rate down comment
    Сори ( преди 3 месеца )
    Един Кадилак е сто пъти повече кола американски ве осем товя е.В тоя клас лидерите са в Детройт
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Assassin ( преди 3 месеца )
    Колко струва Capstone без ДДС и кога ще стартират продажбите?
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Дифорс до #2 ( преди 3 месеца )
    Ленд Крузера е малко по-малък от Секвоята и съответно по-голям от другите джипове на Тойота. Въпреки че досегашните поколения са били по-луксозни от Секвоята, тя е била по-продавана поради по-ниските си цени и по-големите двигатели и размери.
  • #4
    2 rate up comment 8 rate down comment
    до #1 ( преди 3 месеца )
    От кога го чакаш? Какво му е на старото поколение? Сега, като го дочака ще си вземеш ли или ще чакаш следващото и когато дойде пак ще напишеш "От кога чакам ново поколение"? Кажи ще купуваш ли или просто си решил да пишеш от скука?