IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

12-те най-бързо зареждащи се електромобили

Станциите за скоростно увеличение на пробега трябва да премахнат притесненията на хората

Електрическите превозни средства (EV) стават все по-популярни, а компаниите-производители работят за разрешаване на една от най-големите пречки за още по-сериозното им навлизане на пазара – притесненията от пробега с едно зареждане. Много от потенциалните купувачи все още са обезпокоени от обхвата и от наличието на инфраструктура за зареждане, като това ги кара да гледат с недоверие на колите на ток.


зарядни станции


Един от начините за решаване на проблема е разпространението на станции за бързо зареждане с постоянен ток (DC). Те осигуряват постоянен ток на батерията за разлика от преобразуването на тази мощност от зарядно устройство за променлив ток от ниво 2 (AC Level 2). В същото време обаче трябва да има и електромобили, които да се справят със скоростта на зареждане на най-високо ниво.

Самото зареждане също зависи от няколко променливи, като например дали се зарежда с AC Level 2 или DC бързо зарядно устройство, а също така от състоянието на батерията и колко киловатчаса (кВт/ч) може да поеме автомобила. Затова и изданието Newsweek посочи електромобилите, които се зареждат най-бързо.

12-те най-бързо зареждащи се електромобила (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До #25 ( преди 6 месеца )
    Това се опитвам да ти кажа. Обясняваш много добре, защо все още не са масови, не знам какво друго да ти кажа. А това, че има все още хора, които дават над 100 хил. лв за ДВГ означава, че не е само до пари. Означава, че все още има непреодолими практически недостатъци. Радвам се за теб, ако си постигнал нещо, можеш да си позволиш ел. автомобил, той ти върши добра работа и те радва. И аз бих искал, но в момента не е само до пари. Ще станат нещата, но няма да е сега.
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    До 21 ( преди 6 месеца )
    Ти си този който не вижда по-далече от носа си и не осъзнава че преминаването към електромобили не е действие, което да се извърши за няколко месеца, а е процес който ще тече поне две десетилетия. Ти си този, който не осъзнава, че цената на електромобилите в момента предполага, че първите които могат да си ги позволят са точно тези, които разполагат си с гараж. Тези които живеят на осмия етаж в панелката, не могат да си позволят автомобил, който струва повече от панелката.
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Естествно е, че ще се променят, както и времената. Аз пиша какво е сега, не какво ще стане. Зарядната инфраструктура в по-голямата част на БГ е оскъдна, ел. колите са много скъпи, а зареждането е бавно. В момента една електричка, дори и за хората, които могат да си я позволят е по-скоро авантюра и забавление.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    AAV ( преди 6 месеца )
    След 1-2 години заради разни зелени политики и спекулации цените на горивата ще се покачат с още поне 50-100%. Освен това ще излязат още десетки разнообразни модели електромобили и ще бъдат открити още повече зарядни станции... Тогава и коментарите тук ще се променят.
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Много сте зле, не можете да го разберете и това си е. Не ми трябват много км пробег, трябва ми да заредя когато искам за 10мин поне за 300км. А не всеки ден да мисля за следващите 100км. Искам и нямам против ел. коли, но не става все още. Колко човека имат гараж ?не виждате по-далеко от носа си.
  • #16
    5 rate up comment 2 rate down comment
    TSLA ( преди 6 месеца )
    Всяка Кона/еНиро 64 кВтч минава 400 км във всякакви условия (зимата на магистрала 300). Градско е над 400. Каква е тази ежедневна работа, колега, за която не ти стигат? Такси ли бачкаш? еКарс с едно Зое 40 как направиха за 3 години 400 монтажа на зарядни в цяла България, без да се оплакват? Колкото до Финес, зарядните им са предимно HYC по 150-киловата. Като чуя Кауфланд и си представям цървуланкoвци на аванта. Елдрайв и те опънаха DC мрежа, но само до 50 кВт, че нагоре е цифромания страшна.
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Абе не разбрахте ли, че не е само на дълъг път, казват му ежедневие. Зима е, вънка -5, качваш се сутринта 50км изчезнали. Тръгваш из града да си вършиш работа, но се оказва, че трябва да мръднеш някъде на 70км. и да се върнеш. Работата ми е само Варна и Добрич област. Като се върна искам да се прибера, не да вися на зарядно. Как да стане? Тоа па долу Големаново какво били сложили, мъка
  • #14
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    как точно минавате 700 км без почивка?????? дори и тираджийте са задължени на всеки 4 часа и половина да правят почивка!!!! с 200 средна скорост ли карате или ? може би забравихте, че в европа има ограничения на магистралите около 110/120? не ви излиза математиката
  • #13
    4 rate up comment 2 rate down comment
    FenIX ( преди 6 месеца )
    Е кой пък кара 1000 км освен тираджиите. И то без да спреш. С изброените коли - обаче при подходящи зарядни станции минаваш 600 - 700 км с едни 20 мин за почивка и кафе. Дори с кола с ДВГ е нормално
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бензинчо, на мама ( преди 6 месеца )
    Покажи ми някой друг автомобил от изброените, който може да зареди 320 километра за 15 минути? Недей да се прехласваш по киловати мощност и проценти. За шофьора е важно, за да измине 1000 километра колко време трябва да виси на бензиностанцията и не го интересуват други подробности.