IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota отново е №1 по нови патенти

Японците оглавяват класацията за осма поредна година

Toyota оглавява класацията на автомобилните производители с най-голям брой патенти за 8-ма поредна година, съобщиха от Агенцията за патенти и търговски марки на САЩ.


Toyota


През изминалата година японският производител е получил права върху 2753 патента, което прави по 7,5 на ден. Този резултат обаче е по-слаб от 2020 г., когато инженерите и учените на Toyota са получили 2819 патента. Това е била и най-силната година на компанията, като е отчетен ръст от 4% спрямо 2019 г.

Голяма част от патентите са свързани с изследвания на батериите в подкрепа на усилията на марката за електрификация. Освен това 2021 г. е била особено активна година за новостите при автоматизирани системи за шофиране, хардуер, софтуер, изкуствен интелект и други изобретения, свързани с мобилността.


Toyota


„Списъкът с патенти показва усилията ни в електрификацията на превозните средства, както се вижда от революционната технология за батерии, както и от нова интелектуална собственост в подкрепа на прехода на Toyota към мобилна компания“, каза Фредерик Мау, консултант по интелектуална собственост и директор на патентно лицензиране на Toyota North Америка.

От компанията допълват, че големият брой на нейните изобретения е резултат от огромни инвестиции в изследвания и разработки. Компанията твърди, че инвестира повече от 1 милион долара на час в нови технологии. От 2017 г. концернът е вложил над 1 милиард долара в проекти, свързани с автоматизирани превозни средства и роботика.

0 от 500
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 20: "Toyota няма какво да произвежда в настоящето" - Хаха, абе ти от коя паралелна реалност си? "Само" 9 милиона автомобила тая година.. от които над 2 милиона хибрида.. нямало какво да произвеждат.. шамандура.
  • #15
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 3 месеца )
    Те изхарчиха десетки милиарди и за водорода и вече 30 години твърдят, че това е бъдещето, но както виждаш, сбъркаха. Точно както направиха и с твърдите батерии. И двете технологии са бъдещето, но за жалост Toyota няма какво да произвежда в настоящето, за да предлага автомобили на настоящи, а не на бъдещи клиенти. За да продават водородни автомобили след 15-30 години в бъдещето, ще трябва да има какво да подават до тогава за да оцелеят.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 17: Тая пропагандна партенка в кой инфлуенсърски сайт я прочете? Тойота защо харчат милиарди за патенти и разработки на на батерии с твърд електролит ако не смятат че те са бъдещето??
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 16: Хех, Тойота са единствените които сами си правят батериите. Тесла купуват батерии от Panasonic, LG и CATL. Към момента един хибрид с 2кВтч батерия намалява СО2 емисиите за целия си жизнен цикъл с 30%, докато един електромобил със 75кВтч батерия - с 50%. Абсолютно безумие е да блъскаш големи батерии в електромобили докато капацитета на производството на батерии е ограничен. А той ще бъде в следващите 10-15 години.
  • #12
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 10: Смешен си. Тия матрични фарове са разработка на поддоставчици. Когато ВАГ разработят хибрид надежден и ефективен колкото на Тойота, ела се обади. Само дето няма да стане никога, защото те спряха и да се опитват, защото им е ясно че не могат. Сега правят електромобили на загуба с корейски или китайски батерии и се пропагандират като големите технологични фирми. Ха-ха-ха-ха. Само че ако не бяха японците да направят литиево-йонните батерии, електромобилите още щяха да са си в 19 век.
  • #11
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Как ще отричат електромобилите, като разработват цяла гама от модели?? Тойота просто си тестват нещата преди да ги пуснат в продажба, за разлика от аматьори като вагонетките или клоуните Тесла. Освен това за момента хибридите са най-доброто решение за намаляване на емисиите и затова Тойота няма защо да бързат с електромобилите.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    №1 ( преди 3 месеца )
    Тойота не случайно са 1 и по продажби, по удовлетвореност на клиентите, здравина, качество, икономичност, дълготрайност. Собствениците най-трудно се разделят с Тойоти, но дори да ги продадат си вземат отново кола на същата марка в повечето случаи. Това, че са 1 с патентите не е никак случайно. Прочетете книгата "Пътят на Тойота" и ще разберете как функционира фирмата, заводите и каква организация има. Всеки от най-ниското ниво участва във вземане на решения и всеки прави патенти ако може.
  • #9
    8 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 3 месеца )
    Гаранцията е на целият автомобил! Имаш 10 г. гаранция без немски шменти капели за отделни неща, пък ако нещо се счупи да се мъчат как да те цакат. При Тойота ги няма тези измами и лато доказателство е това, че правят сервизни акции на автомобили над 10 г. с изтекла отдавна гаранция. Това немските мошеници кога ще го направят? Точно никога. Добре, че има б***лъци да им купуват трошляците.
  • #8
    5 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Те хубаво много патенти, но като видях новия Ленд Крузър как Тойота са изкопирари 1:1 Кадилак Ескарейд, нямам представа какво патентоват ама яко крадът от други марки. Относно технологии, Голф от 2015г. Се предрага с матрични фарове а Лексус предлагат тая екстра от 2021г. Дето се вика по-изостанали технологично от Тойота няма, Шкода да предлагат матрични фарове, преди Лексус, пълен смях.
  • #7
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Alexxx ( преди 3 месеца )
    Имал съм Ауди 6 страхотен автомобил,но по скъпа поддръжка от Мерцедес Е класа с 50%Сменил съм 4 Мерцедеса 3 Е класи и 1 С класа и не мога да кажа,че съм имал проблеми.Имах едновременно и Тойота приус+,хибрид за градско шофиране най вече.Приуса го купих както всички коли от Германия и с цена приблизителна до Мерцедес Е класа.Та разликата м/у Приуса и Мерцедеса каро комфорт,екстри,возия,изолац е в светлинни години. Приуса като затваряйки вратите имаше звук като при Вартбург,кънтеше като камбан ...