IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Окончателно: Най-продаваните коли в България през 2021

Модел на Dacia се задържа на върха дори и 9 месеца сред края на производството си

Въпреки трудностите с доставките и ценовия скок, пазарът на нови автомобили в България е пораснал почти с 14% спрямо 2020 година, показват обобщените годишни данни за регистрациите на МВР.  През 2021 у нас са регистрирани общо 31 196 нови автомобила в категории M1 и N1 - с над 3700 повече от миналата година, но все още далеч от близо 44-те хиляди регистрации в предкризисната 2019 година.
  
 
Renault Express
Вече доста години Dacia Dokker е най-продаваният нов автомобил в България. Само че през 2021 моделът "смени отбора" и вече се нарича Renault Exрress. Ще размести ли това класирането догодина?
  
  
Проблемът с недостига на микрочипове разбърка леко подреждането на най-продаваните марки през декември, но като цяло победителят е очакван: Dacia.

 

ТОП 15 ПО МОДЕЛИ
1. Dacia Dokker - 1689
2. Nissan Qashqai - 1211
3. Dacia Duster - 1152
4. Toyota Corolla - 1042
5. Renault Clio - 1016
6. Renault Master - 862
7. Citroen C3 - 751
8. Dacia Sandero - 718
9. Skoda Octavia - 709
10. Kia Sportage - 659
11. Toyota C-HR - 598
12. Peugeot 2008 - 476
13. Toyota Yaris - 425
14. Skoda Superb - 396
15. Toyota RAV4 - 395

Румънската марка взе първото място и при най-популярните модели - донякъде куриозно, защото всъщност производството на лидера Dokker спря още през март и след това дилърите разчитаха на остатъчни складови наличности.

Междувременно потръгнаха продажбите на наследника на Dokker - Renault Express, който пласира 240 бройки в последните месеци на годината. Не е изключено догодина двете марки да си разменят местата заради трансфера на най-търсения модел.
   
   
Най-продаваните марки и модели за 2021 в България (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    За месец ноември има регистрирани 296 автомобила Тойота, 293 Рена, 186 Дачии, 96 Мерцедеса, 85 Нисана.... т.н.
  • #22
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Кънчев ( преди 2 седмици )
    За съжеление в Дачията най доброто е цената. Хубаво е да караш нова кола. Да но павече Българи да могат да си го позволят.
  • #21
    9 rate up comment 1 rate down comment
    до 20 ( преди 2 седмици )
    Никой не казва че 10 годишния Мерцедес е лоша кола, НО добави в цената му едни 5к защото на 10 години дори бензинов е нормално да е на 150+ к км т.е. точно когато започват приключенията. Отделно Дачията ако не е лизингова можеш да я караш и без каско - никой дори няма да си направи труда да я ритне. Ама я пробвай Мерцедеса без каско колко ще изкара при теб. Та освен покупната цена имаш и цена на притежание която е доста в полза на Дачията.
  • #20
    7 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Предлагам ти *** тест: отваряш вратата на нова Дачия, сядаш, палиш и оглеждаш вътре приборите, повтаряш същия процес в един 10-годишен Мерцедес /за същите пари/ от частник закупен - теста приключва, познай резултата!!
  • #19
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Като махнеш баничарки, лекотоварни и реекспорт и я останаха 20к нови леки коли я не. Махни и служебните българина я си е купил 10к я не. Ама стари Мерцедеси и БМВ-та са по 10к от модел. До 18 я ми ги покажи тия 5 годишни на 50%. Преди пандемията нямаше такива, а сега да не говорим какви цифромании им искат.
  • #18
    5 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Най-неразумно харчене на пари е за покупка на чисто нов автомобил! В момента на излизане от магазина, цената му става с едни 5 - 6 % надолу, и продължава така, докато стигна на половината от парите, които си дал за него!
  • #17
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Бастри ( преди 2 седмици )
    16 - къде видя баничарки , освен 1680 Докера.Приемете го вече , разумния човек купува нов автомобил , защото е по - изгодно.Другия ефект , замисли се ти какво си правил.За 17 години от както карам нови коли , не съм ходил в сервиз , освен за ТО.Не ме е оставяла кола на пътя , не съм мислил дали ще запали и отведе където е нужно.
  • #16
    6 rate up comment 2 rate down comment
    И.а. ( преди 2 седмици )
    Повечето са служебни баничарки.
  • #15
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Ако теглим чертата ( преди 2 седмици )
    Аз СССР ги уважавам яко, но не са символ на консуматорски стоки, определено.
  • #14
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Ако теглим чертата ( преди 2 седмици )
    В коя марка сме наляли най-много пари? Тойота е средно по-скъпа от Рено, да не говорим от Дачия. Мерца може да е скъп, ама може би не е средно 3 пъти по-скъп от тойота. Кой е зел парата? Без лични предпочитания. GLE струва колкото 3 короли над средно ниво оборудване. Дали ме е Мерц? Бай Тошовските комунистически Аудита са затънали яко. Скапания лачен VW. Изобщо целия VAG са варели от СССР.