IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-продаваните коли в Европа през 2021

Tesla Model 3 е на единия полюс като пазарно развитие, на другия е Ford Focus

Производствената криза заради недостига на чипове здравата е разместила подреждането на най-продаваните модели в Европа през ноември, показват обобщените данни на JATO Dynamics. Има дори възможност тя да доведе до сензационен обрат на върха в Европа, след като постъпят и данните за декември, макар че разликата между първия и преследвачите му не е чак толкова малка.
 
  
Tesla, Ford, европейски пазар
Tesla Model 3 е масовият автомобил с най-голям пазарен ръст спрямо 2020 година. Ford Focus е моделът с най-голям спад
    
     
Онова, което знаем със сигурност, е, че Tesla Model 3 e най-печелившият от текущата ситуация модел сред тези с по-масово пазарно присъствие. Американският електромобил е на 22-о място на континента към ноември и почти сигурно ще влезе в Топ 20 в декември, като знаем обичайното засилване на доставките в края на всяко тримесечие. Спрямо миналата година резултатите на Model 3 са с цели 85% по-високи. Втори по този показател е Hyundai Tucson (+69%). С ръст над 20-те процента могат да се похвалят още осем модела в Топ 50: Peugeot 2008, Volkswagen T-Roc, Fiat 500, Ford Kuga, Toyota RAV4, Kia Sportage, Kia Ceed и BMW X3.

На другия полюс, със спад над 20-те процента, са VW Golf, Renault Clio, Mercedes A-Class, Nissan Qashqai, VW Passat и Mercedes GLC. Първенци по този безрадостен показател са два модела на Ford - Focus и Fiesta, които отчитат съответно 45 и 43 на сто спад спрямо 2020.
 
  
Най-продаваните модели в Европа до ноември 2021 (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    До 13 ( преди 2 години )
    Тесла не може да продаде 500 к Модел Y за година в Европа даже ако всички други спрат да произвеждат коли за година! Хората не са като мъскзомбитата да искат всички да са еднакви! Хората искат разнообразие, искат да имат различна кола от на съседа, от на колегата, от таксиджията! Затова в класацията има 30 модела с над 100 000 продажби, а надолу има още 30 с продажби на 50 000бр.Спрете да се пънете да хвалите нещо което никога няма да имате, с всеки ден ставате по-смешни!!!
  • #10
    7 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Интересно че Корола стана втората по продажби в Голф класа. Фокус, Астра, Меган, 308 ги няма даже в 50ката. Дачията я нямаше никаква на пазара в Европа преди 20год, а и след това никой не искаше да има такава. Хюнадай намериха дизайнъри, Пежо маркетилози. Фиат добре че има минало, но и Алфата има но не и върши работа. Теслата за сега си я купуват богати шоуофери за да привлекът внимание, а Шкодата прагматици.Интересни времена
  • #9
    12 rate up comment 10 rate down comment
    PLAID ( преди 2 години )
    4x4, два багажника, два мотора, 100% панорамен таван, батерии тип 21700 с най-доброто термоуправление в света, 260 км/ч, термо-помпа Octovalve без аналог до момента (Space X материали и отливка), 440 км със 120, пълни с 11 кВт на AC и с 250 кВт на DC, Supercharger-и на всеки 200 км, 100 за 3 сек, изпреварваш с мисъл. Тройката (Модел У) е ТОП-къртача. А голф не е кола, а игра със стикове. Някъде от Викторианската епоха. Или по-назад.
  • #8
    11 rate up comment 6 rate down comment
    До 5 ( преди 2 години )
    Европа не е обедняла, Европа пазарува разумно! В момента да си купуваш среден и висок клас автомобил е безумие заради глупостите с еко нормите на ЕС! От друга страна да изсипеш 50-60к Евра за електричка която едва минава 400км и на целия континент зарядните още са кът, е още по-голямо безумие! Който има читава кола си кара с нея, който му се налага да купува нова търси разумния вариант за нещо от което няма да го боли гъ .. сърцето като се наложи да го разкара след 3 години
  • #7
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Муахаха ( преди 2 години )
    до 7 и 6 - запомнете си мисълта зомбита! Догодина ще има много електрички в класацията, голяма част от тях в топ 10, но Тесла няма да е сред тях! И никой не се радва на Голфа, усмиваме консумолската пропаганда на Теслаците - най-продаван, най-продаван - 22 място :D А най-смешното е, че точно Тесла консумолците никога, ама никога няма да си купите Тесла!!!
  • #6
    11 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Бай *** се радва, че голфа оцеля още една годинка. Догодина повечето марки в топ 10 ще са електрически и Тесла ще държи първата позиция с огромна разлика пред втория. И 2-3 да отнеме няма значение. Дните на ДВГ са преброени.
  • #5
    11 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    2022-ра номер 1 ще е Tesla Y.
  • #4
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Ех, какво ли би написал Вазов за второто място на Дачия. Може би "Бедна ми, бедна Европа ..........". Не че Дачията е лош автомобил. Просто Европа е обедняла.
  • #3
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Да бе ( преди 2 години )
    А Римак имат 900% разтеж в продажбите! 2020 продадоха еда бройка, тая година 10
  • #2
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Муахаха ( преди 2 години )
    Всеки месец излизаше статия как уж Модел 3 е продаван повече от Голф, а накрая Голф на 1 място, Модел 3 на 22!!! Да не говорим, че VW има общо 5 модела от които всеки един е с повече продажби от Тесла. Да не говорим, че Фиат 500 има повече продажби от Тесла! И още 15 модела от различни марки имат повече продажби от Тесла!!! Нещо световната доминация се отлага доста, а!?