IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla Model S измина 1210 км с батерия на нова фирма

Технологията Gemini може да реши основен проблем на електромобилите (ВИДЕО)

Базираната в Мичиган компания Our Next Energy (ONE) завърши първите пътни тестове на своята нова технология Gemini. За изпитанията Tesla Model S получи батерия с два пъти по-голям капацитет от оригиналната и измина 1210 км само с едно зареждане, съобщава Carscoops.


Tesla нова батерия


Факт е, че електромобилите се развиват с много бързи темпове, но те все още са далеч от продажбите на колите с двигател с вътрешно горене. Основната причина е притесненията от сравнително малкия пробег и това кара много компании да работят за създаването на батерии с по-голям пробег, с които съответно се изминава по-голямо разстояние.

Създаденият наскоро стартъп One се похвали, че е на път да разреши проблемите с пробега, като проектира нова батерия, която събира много повече енергия. Технологията беше демонстрирана в Tesla Model S, която е тествана през декември по пътищата на  Мичиган. Преоборудваният електромобил получава името Gemini 001, като оригиналната батерия с капацитет от 103 кВт/ч е заменена от нова с капацитет 203,7 кВт/ч.


Tesla нова батерия


Въпреки по-големия си капацитет, батерията на One има същите размери като оригиналната. По време на теста Model S се е движила със средна скорост от 88 км/ч, като е успяла да измине 1210 км само с едно зареждане. От компанията публикуваха и видео от изпитанията на новата батерия.

„Батерията ONE Gemini има за цел да елиминира обхвата като пречка за приемането на електрически превозни средства, като постига удвояване на наличната енергия в същото пространство“, коментира основателят на компанията Муджиб Иджаз.


0 от 500
  • #1
    11 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    90 средна значи са я държали на 100-110. Остават само още 2 неща: ако се справят и с проблема, че сега трябва да седи едни 5-6ч да се зарежда и да го сведат до 15-20мин и цената не е близка до сходен моделл с ДВГ - определено ще променят вижданията за ел. коли. с комби, 1.7т, 200кс, 70л резервоар, и средна 120 съм изминавал 950км преди да светне лампата, че е жадна.