IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическото Porsche Macan се счупи на тестове

Кросоувърът явно ще се нуждае от още доработки преди премиерата догодина

През 2017 г. VW Group за първи обяви, че готви нова електрическа платформа - Premium Platform Electric (PPE), а две години по-късно стана ясно, че следващото поколение на Porsche Macan ще бъде изградено на нея. Прототип на кросоувъра беше забелязан по време на тестове в зимни условия, като явно изпитваше сериозни затруднени.


Porsche Macan EV


Моделът с изцяло електрическо задвижване се повреди на зарядна станция, като причините за проблема остават неизвестни. След като забеляза фотографите, екипът на Porsche се опита да действа бързо и да покрие прототипа, но вече беше късно. Кросоувърът престоя на мястото повече от 4 часа, след което потегли на ниска скорост.

От снимките до момента става ясно, че Macan EV има прозорци без рамки. Екстериорът е доста интересен, като колата все още има фалшива решетка на радиатора и два накрайника на ауспуха. Изглежда, че светодиодите ще служат като дневни светлини и и мигачи, докато основните фарове с къси и дълги ще ще бъдат монтирани по-ниско на бронята.


Porsche Macan EV


Като цяло, прототипът запазва някои елементи от сегашния бензинов Macan. Той ще отпадне от гамата на модела през 2024 г., като след това ще се продава само електрическата версия. За нея се знае още, че ще получи въздушно окачване, завиващи задни колела, система за векторизация на въртящия момент и скорост на зареждане до 350 кВт.

Стандартните нива на оборудване ще бъдат със задно задвижване, благодарение на един монтиран отзад електродвигател. По-скъпите версии ще поучат и мотор на предната ос, което означава повече мощност и задвижване на четирите колела. Предният двигател ще се намесва само при нужда от по-добро сцепление.

Снимки: Motor1

0 от 500
  • #10
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Номер 7 . Ти какво караш гражданино, ааа ти пътуваш с колелото , извинявай!
  • #9
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Не знам до кога Рено ще спасява германците.
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Накрая ще купят технологията на Renault Zoe и ще се приключи.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Докторът ( преди 2 години )
    Това Порше- джипка е за фенове на Киа и тиота, ама с повече пари. На кой му пука за него?
  • #6
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Тестовете са за това ( преди 2 години )
    Идеята на всеки модел е да се тества колкото може повече , а не обратното ...
  • #5
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Германските коли бяха еталон, когато се правеха от немци. От новите "немци" това ще се очаква.
  • #4
    4 rate up comment 6 rate down comment
    край ( преди 2 години )
    Перничанина си знае - пасатката и гоуфа са много здрави, а мерцедес е много луксозен и баровски. Поршето хем здраво хем баровско. И сега перничанина чака да му се яват в Дупница запазени и електрически.Няма как братчет - германеца е 20г. след американеца и 10 след коееца в ел колите.Изоставането е фатално. Митовете вече не са верни.
  • #3
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Нанекомудедова ( преди 2 години )
    До номер 4. Кажи на приятеля си че не е добре да ги паркира тйез Пуршйета пред панелката за да му замръзват вратити
  • #2
    13 rate up comment 9 rate down comment
    Ха ха ( преди 2 години )
    Счупил се! Нормално! Все пак става въпрос за германски "премиум автомобил, а те са известни с" качеството" си!
  • #1
    5 rate up comment 7 rate down comment
    V ( преди 2 години )
    Да не говорим, че с последния софтуер може да се ръгне задна предавка при скорост 150 км/ч . Car, I am digital!При eQ5 нещата са същите :)