IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Genesis разкри напълно флагмана си G90

Седанът получава високотехнологичен интериор и туин-турбо V6 с 375 к.с.

Само преди месец Genesis (луксозната марка на Hyundai) представи екстериора на новото поколение на флагмана си G90, а сега публикува снимки и на интериора, както и подробности за неговото оборудване и технически характеристики.


Genesis G90


Започвайки от кабината, седанът е „проектиран да задоволи както клиентите, които сами ще седнат зад волана, така и тези, които разчитат на шофьор“. Като цяло кокпитът е много по-модерен и луксозен от своя предшественик, а главна роля в него играе 12,3-инчов цифров приборен панел, комбиниран с екран на информационно-развлекателната система със същия размер.

Този дисплей се намира над цифровите контроли на климатика и тънките вентилационни отвори, които създават илюзията, че обхващат ширината на арматурното табло. На друго място има въртящ се превключвател, както и централна конзола, която включва стъкло и алуминий. Предлага се и вариант с дърво, като от Genesis твърдят, че материалът е направен с „използване на нов метод, който минимизира въздействието му върху околната среда чрез преработка на отпадъчна хартия, включително вестници“.


Genesis G90


Genesis G90 ще се предлага с аудио-система Bang & Olufsen с 23 високоговорителя. Седанът получава и два панорамни люка, които се отличават с осветление и могат да се управляват индивидуално. Освен това, G90 е първият Genesis, оборудван със система за ароматизация, като в нея могат да бъдат заредени два флакона, а видът и интензивността на аромата могат да се контролират чрез информационно-развлекателната система, както и сензорния контролер на задната седалка.

Други акценти включват завеси и „ерго-релаксиращи“ предни седалки, които разполагат с десет въздушни клетки в облегалката, както и две въздушни клетки в възглавницата. Седалките предлагат четири вида масаж, включително „цяло тяло, кръст, таз и горна част на тялото, с три опции за продължителност и сила на масажа“.


Genesis G90


При разработката на автомобила и на неговия салон е обърнато специално внимание на втория ред, като отдясно е поставен VIP-седалки, която разполага с отопление и вентилация, както и поставка за крака. Возещите се отзад пътници също така ще имат достъп до 8-инчов сензорен екран на подлакътниците, които им позволява да регулират седалките, климатика, позицията на завесите и осветлението само с няколко докосвания.

От Genesis потвърдиха, че моделът ще бъде оборудван с 3,5-литров V6 двигател, който е свързан с осемстепенна автоматична трансмисия. Спецификациите за САЩ и Европа ще бъдат обявени по-късно, но версията за пазара в Южна Корея развива 375 к.с. и 530 Нм въртящ момент, като получава и система за задвижване на четирите колела.


Genesis G90


Преработеният флагман на новия бранд обещава по-плавно возене благодарение на окачването с електронно управление, което използва предна камера, за да разпознава пътните условия. Моделът разполага и с многокамерно въздушно окачване с три настройки, включително висок режим, който повдига седана с почти 25 мм. Въздушното окачване също използва сензори, за да отчита кога автомобилът се движи по стръмен наклон. Когато това се случи, предният край се повдига, за да се предотврати повреда на ходовата част.

Други забележителни характеристики включват система за управление на задните колела, която позволява те да се завъртат до четири градуса при ниски скорости, като например при паркиране. При по-високи скорости задните колела се завъртат само до два градуса. От Genesis посочват, че системата подобрява пъргавината и стабилността при завой, като същевременно позволява на модела да има радиус на завой, подобен на седан със средни размери. И накрая, в предна част на автомобила има регулируема спирачна система, която позволява на водачите да избират между три различни режима.

Още снимки на луксозни седан - вижте в галерията:

Снимки: Genesis

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    И понеже, тъй като снимките и думите не са най-убедителното нещо в наши дни, затова специално в тази връзка даваме 1 хубав линк къмто съответната лайф-презентация със това видео-послание на този супер-перспективен премиуМ-Бранд: https://***.youtube.com/watch?v=mzUg74MoCcI
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    И току-що видях и се стреснах от некакви стари /вече очаквано изтрити/ обяви в местни БГ- онлайн сайтове цени на 4-годишен G-90 от предната генерация с цифри от сорта на 75 хиляди ЕВРА /?!?/, респ. 170 хиляди ЛЕВА /!?!/ и веднага се запитах: Тия хора там - в ЧАС ли са, наред ли са, трезви ли са, нормални ли са, че да ИСКАТ и НАСТОЯВАТ за такъв груб жесток обир посред бел ден, баSSi наглеците са тия... А пък в ДЕ-мобилето некъв търгаш иска 105 хил.ЕВРА за чисто нов при РЕАЛНА цена 82'800 /+ДДС!/
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    И да дадем още инфо за серийно предлаганите "екстри" още в базисното й оборудване: Заедно с обвитите с плюш задни седалки на люкс-флагмана, отопляемите и охлаждащи се предни/задни седалки, изкачащ и появяващ се при необходимост Head-Up дисплей, и електрически управляема вградена и стартирана при желание обща слънчева защита на предната част на колата на този ТОП-премиум-Бранд. И всичко това идва "free" - без някакво доплащане към основната серийна цена на този водещ в класа си автомобил.
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    Все пак, ако трябва да бъда честен докрай, ЕДИНственият минус на тази супер-жестока лимузина е, че е малко жадна и леко "лакомничка" и харчи доста над средното за класа си количество бензин - особено върховната скъпарска пет-литрова V8-версия снабдена с 8скоростен автоматик. Иначе другият по-евтин модел /3,3 литровия V6 автоматик/ с цена тръгваща от 126'900 лева разходът е малко по-голям от този на най-пестеливите в това отн-ие модели, а именно - Cadillac CT6 и BMW 7-er Modelle.
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    До Smirnoff: Нема нужда да съжаляваш, защото до края на лето 2и22-ро тази машина е кацнала на нашия континент, като първите 7-8 месеца ще се продава по презумпция само в домашната й родина Южна КореЯ и САЩ, защото това са първите пазари, на които се е предлагала продукцията на този ДОКАЗАН вече премиуМ-Бранд, след което step-by-step пристига и тука в ЕВРОПАта. Както знаеш, от това лято вече официално са открити 3 техни представителни офиса на континента ни - в GB,DE и CH.
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    IM-A-дртиВайтBoY! ( преди 2 години )
    И всяка умна уважаваща себе си ДАМА ще иска с превелико желание с удоволствие да се поизлегне леко на задната седалка по подобие на тази лейди от 3-та снимка и да се наслади по този начин на возията, комфорта, лукс-филинга и перфектното усещане, които предлага този супер-луксозен ФЛАГМАН на новия епикУреЙски премиуМ-Бранд GENЕSIS. В EU това става на 1 разумна и напълно постижима цена от точно 135'900 лева. При Герман-премиуми това е възможно САМО с/у още 1 допълнителни 50 процента ОТГОРЕ
  • #5
    2 rate up comment 1 rate down comment
    B-yorval=MG! ( преди 2 години )
    Сега старият модел G90 е около 147 хиляди лева в САЩ, докато в EU най-мощната подобрена, усъвършенствана+с включени екстри машина а приори още в базизната й версия ИМА ориентировъчна ЦЕНА от 135'900 лева за този НОВ свръх-луксозен модел, което си е 1 абсолютно изцяло достъпна за средния консуматор кола. И това, което е скрито под капака и покрива е висша изява на най-изтъчен вкус и най-високо възможно качество+ЛЮКС на този ОТЛИЧЕН премиум-автомобил...И съм убеден,че скоро МВ ще му диша прахта!!!
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    smirn0ff ( преди 2 години )
    жалко, че най-вероятно тази кола няма да я видим в Европа
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    2втек ( преди 2 години )
    Mного добър автомобил.
  • #2
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Толкова добро, че задницата е от 1вия ЦЛС.