IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model S Plaid е много бърза, но може ли да спира?

Вижте как се справя стандартната система на електрическия седан (ВИДЕО)

Наскоро Tesla получи сериозни критики заради проблеми със спирачките на Model S Plaid, които се оказаха с доста лошо разсейване на топлината. Тестове на различни медии в САЩ показаха на света, че тази много важна система за автомобила не е толкова добра и сигурна, колкото би трябвало.


Tesla спирачки


Сега на YouTube-канала PlaidAF беше публикувано ново видео, в което спирачките на Tesla буквално се запалиха. В случая тестът е много прост – Тед, който е собственик на канала, поръчва голям спирачен комплект за своя Model S Plaid. За да види какви подобрения прави този комплект, той подлага електромобила си на серия от 10 последователни спирания от 160 км/ч до 50 км/ч.

За стандарт трябва да бъдат зададени резултати постигнати от базовия комплект, след което следва тест на новите ротори и апарати, за да се разбере дали инвестицията в тях си заслужава. Единственият проблем в случая е, че колата не успя да запише 10 поредни спирания със стандартния комплект, като още при третия опит спирачките започнаха да миришат.



След още 5 опита на таблото пред водача се появи предупреждения, че спирачките са прегрели. И съответно, след 8 спирания екипът прекъсна теста, което явно беше и най-доброто решение в случая.

Снимка и видео: YouTube


0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пчелата ( преди 1 месец )
    Бензинчо,ти формула 1 май не си гледал
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Продължение ( преди 1 месец )
    Това може да се случи на писта само на този автомобил, защото ускорява по-бързо отколкото спира. Ако погледнеш на клипа в онова кръгче са ти дали колко е ускорението и редовно минава над 1g. Малко автомобили в света могат да постигнат такова ускорение, което е по-бързо от земното притегляне. На прoст език, на асфалта Тесла ускорява по-бързо, отколкото при свободно падане. За писта си има специални накладки, с които ще бъдат заменени тези и затова ги "бракуваха" по този начин. Струват 20 000$
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Ти въобще изгледа ли клипа? По-долу изказах много глупавото мнение да пробвате, но после като се замислих специално изгледах клипа и засякох, че за 30 секунди от 2:48 минута, автомобилът ускорява от 80 км в час до над 153, намалява 21 километра в час, отново ускорява до 156, веднага намалява до 33, после ускорява до 165 и намалява до 29 км в час което е 3:19 минута в клипа. Ти за 31 секунда не можеш дори веднъж да ускориш и намалиш от 30 до 165 и пак да намалиш до 30. Не можеш и само да ускориш
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 7 ( преди 1 месец )
    Първо не намалява от 160 до нула а от 150км.до 50-60км. и пак до 160км. нещо което със сигурност ще ти се случи ако караш на писта, права-завой-права завой... Дори и на магистрала може да ти се случи, още на 5тото намаляване и му светнаха спирачките, че са прегрели на осмото спиране вече горяха. Да колата е много бърза, но с неадекватни спирачки ФАКТ! Не мога да си представя на планиски път при слизане по-надолнище тия спирачки ще сгънат след 20-30 завоя.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Кажи какво имаш предвид и по-точно кого? Ако имаш предвид, че автомобилите с ДВГ замърсяват въздуха точно където живеят най-много хора и са вредни, няма как да не се съглася с тебе. Обаче, ако имаш предвид, колко е вредно производството на батериите, ще те питам защо тогава строят заводите в най-чистите места на планетата, където има най-много екологични организации които следят за замърсяванията. Като пример е заводът на Тесла, построен във вододайната зона на столицата на Германия ...
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    едно време измисляха какво ли не опорки да се самоубеждават, че цигарите не са вредни, вие сте толкова нелепи като тях
  • #7
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Бензинчо, на мама ( преди 1 месец )
    А кой спира осем пъти последователно от 160 км в час до нула пак ускорява до 160 и пак спира? Дори при състезание за време и много завои, нито се намалява до толкова ниска скорост, нито разстоянието между завоите е такова, че да няма време дисковете и накладките да изстинат. Ако искаш пробвай ти колко пъти може да спреш от 160, да видим твоите накладки колко ще издържат?
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    PLAID ( преди 1 месец )
    Мнението на някой с 0 км зад волана няма тежестта дори и на пpъдня; то дори не е и въздух под налягане, а просто полъх на неумити зъби. Наличието на хейтъра или на български злобър е най-точният пътепоказател, че вървиш в правилната посока и се справяш перфектно. Plaid ПРЪСНА CФИНKTEPИTE на автомобилния свят и са всичко ходи на шпагат, сес'се?! Муахахахааа
  • #5
    9 rate up comment 8 rate down comment
    BENZIN ( преди 1 месец )
    Още едно доказателство, че това е един боклюк, за хора които не уважават себе си, имат патологично изкривяване тип пернишки 18 годишен голф състезател, или нарко зависими, които са с умопомрачение от лика на нарко гуруто им и повтарят като папагали - ама ускорява много бързо. Забравяте само да споделите, че обаче това чудо на техническия възход на тревопасните, не може да спира, разпада се в движение, салона след година не прилича на нищо. Споко спирам, че може да изреждам до утре. Абе позор.
  • #4
    9 rate up comment 4 rate down comment
    опорка-подпорка ( преди 1 месец )
    като ти откажат спирачките на 5-тото спиране ще ти се явят такива опорки, че ...