IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Mercedes-Benz EQB се оказа по-скъп от европейските конкуренти, но по-евтин от Tesla

Продажбите на електрическия кросоувър стартират от 55 311 евро

Германският производител Mercedes-Benz обяви, че започва да приема поръчки за изцяло електрическия си кросоувър EQB на вътрешния пазар, където цените стартират от 55 311 евро. Толкова ще струва базовият EQB 300 4Matic със задвижване на четирите колела.


Mercedes-Benz EQB


Както съобщава Autonews Europe, това е повече от основните конкуренти на модела в Германия. Audi Q4 e-tron струва 41 900 евро във версията 35 e-tron FWD, докато 45 e-tron quattro е оценена на 50 900 евро. При Volvo XC40 Recharge цените стартират от 45 650 евро за варианта с предно предаване, докато тази с два електромотора и задвижване на четирите колела е оценена на 52 150 евро.

Ford Mustang Mach-E също е по-евтин, като се започне от 47 500 евро за модела със задно предаване до 54 750 евро за версията AWD. Въпреки това, базовият EQB е малко по-евтин от Tesla Model Y Long Range AWD, която струва 56 990 евро.


Mercedes-Benz EQB


Базовият вариант на кросоувъра на Mercedes - EQB 300 4Matic, е оборудван с да електромотора, които развиват 225 к.с. и 390 Нм. По-скъпата версия EQB 350 4Matic също е с два двигателя, като мощността вече е 288 к.с. и 520 Нм. Съответно тя е и по-скъпа, като цените започват от 57 988 евро (65 000 долара).

От Mercedes-Benz твърдят, че EQB 300 4Matic вдига 100 км/ч от място за 8,0 секунди, докато EQB 350 4Matic се нуждае от 6,2 секунди. И в двата случая батерията е с капацитет 66,5 кВт/ч, а максималната скорост е 160 км/ч.


Mercedes-Benz EQB


На старта на продажбите и двата варианта ще се предлагат с пакет Edition 1 на цена от 8520 евро. Той включва елементи на AMG по каросерията, 20-цолови лети джанти AMG, боядисани в матова мед с покритие с висок блясък, кожена тапицерия Neva Grey и различни сини акценти.

Снимки: Mercedes-Benz


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Мерца е луксозен интериор задвижван от изоатвзоставаща технология. Нисани, Хюндаи че и Фолксвагени го изяждат с парцали те и като ускорение и като пробег. Това е като луксозно обзаведен файтон срещу модерна кола
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какъв край бе, каруцар. Кога си сядал на нещо различно от Голф 3, за да дават оценки на коли като Мерцедес. Чак да ги сравнява с бангията тесла. Льольовец люлински. Край няма твоята простотия и неграмотност, това е края.
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    край ( преди 1 месец )
    Сравнявате смартфон нокия /мерцедес/ с айфон /тесла/.
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    FenIX ( преди 1 месец )
    Като пишете за Ел кола дайте и пробег с 1 зареждане. Това е едно от най важните неща за този тип коли да не каже и най важното. Защото всичкия тоя лукс и всичко останало отива в кофата ако трябва на всеки 200 км да спираш за по час да зареждаш. С тая 66 kw батерия макс 350- 400 км. Което не е лошо за малка или средна градска кола но това е голям СУВ с който се очаква да пътуваш комфортно на дълъг път. Много по малки коли имат по мощни батерии така че Мерцедес явно в Ел колите вече са догонващи.
  • #7
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Грозен кашон реално евтино подобе на и без това противния GLS.
  • #6
    10 rate up comment 6 rate down comment
    така е ( преди 1 месец )
    Да прав си мерцедес отстъпва по всичко на Тесла
  • #5
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Оня ( преди 1 месец )
    Само завършени иdиoти могат да сравняват Тесла с Мерцедес. Тесла може да се сравнява с Дачия или Лада , но с истински автомобили НЕ
  • #4
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 1 месец )
    @3 анонименTesla изпревари Мерцедес на най-важният пазар - САЩ.Скоро и в Китай, въпреки подкрепата на собственика г-н Ли.На европейският пазар тепърва ще видим.Да сравняваш фирма която строи заводи и увеличава продажбите, с такава която свива продажбите с 40 % годишно, но се хвали че благодарение на увеличените си цени се държи над водата е психопатия.Новите технологии са в Америка и Китай. В европа ще слагат уплътненията и ще регулират врати - кой от каквото разбира.
  • #3
    17 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    А екстрите на Тесла са..... Разпадащ се интериор, скърцащи пластмаси, изпадащи панорами по време на движение, дрънкащо окачване, волан който се протрива след 1000 километра, не работещи автопилоти, забиващи мултимедии, постоянни проблеми с вратите, разпадащи се уплатнения и пробег равняващ се на 50% от обявеното. Всичко това е от личен опит, а разни драскачи дето са виждали Тесла само на картинка, да не се изказват, защото са смешни. Да сравниш Тесла с Мерцедес граничи с психопатия.
  • #2
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Гочето с голфа ( преди 1 месец )
    Вместо да правите опити за нескопосана реклама, се замислете с какво тая скромна количка превъзхожда Тесла. В заглавието заблуждавате читателя.