IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5 примера, когато предното предаване се оказва лош избор

Невинаги изборът на по-сигурния и по-евтин вариант е правилен

Задвижването на предните колела се счита за по-ефективно и по-евтино, но все още се произвеждат редица автомобили със задно предаване. И този тип задвижване има своите фенове. Някои и от тях го предпочитат заради възможността за дрифтове или за спортно шофиране през зимата.

Като цяло обаче обикновените шофьори предпочитат предното предаване, защото, освен всичко друго, то е и по-предвидимо. И те просто предпочитат да си спестят „приключения“ на пътя, като заложат на сигурното. Задвижването на задните колела обаче си има предимства.

5 примера, когато предното предаване е лош избор (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Аз ако си взема bmw 3та серия гумите ще са ми най-големия разход след глобите и бензина...
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    "може да спестите и от гуми, ако имате кола със задно задвижване"
  • #15
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Бай Х.. ( преди 2 години )
    Никога вече задно предаване, завинагиПредното е за предпочитане 100 пъти !!!
  • #14
    8 rate up comment 17 rate down comment
    SpaceX ( преди 2 години )
    Всеки сам може да прецени в зависимост от опита си, но аз лично никога повече не бих карал кола на предно, след като последните пет години карам такава със задно задвижване.
  • #13
    27 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Най-добре е пеша! Веднъж ляво, веднъж дясно предаване. Равномерно износване и на полуоските и на гумите. Бърза смяна на летни със зимни гуми. Гориво- я ракийка, я водка, я уиски, а за малолитражките безалкохолно! Зареждането в движение също не е за пренебрагване. И не на последно място, дреме ти за катаджиите! Ай със здраве!
  • #12
    15 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Когато си див балканец , още незапознат с цивилизацията , което и да е МПС е лош избор.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Пепи ( преди 2 години )
    Петърчо се пробва да превежда статийки с гугъл транслатор и без грам техническа култура
  • #10
    24 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Въпрос на гледна точка, предното има недозавиване, но контролирано и нява да те убие, при задното има презаниване, при което лесно губеш контрол и прегръщаш дърветата и стърбовете по пътя, 4х4 е най-доброто и на драг л, и на сняг, дъжд, сух път, офроуд, завои...
  • #9
    11 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Карам...кофа за ***. С предно. С 15ки. Боли ме фара кога ги износва, 80 лева е гумата. Зимата не товаря камъни в багажника, за да има сцепление. Нямам биалетки, та не се занимавам с предно окачване. С висок център на тежестта е, та дрифтя и без задно. Ко речи?
  • #8
    11 rate up comment 7 rate down comment
    Амммм ( преди 2 години )
    Задното ти дава по-добро сцепление при старт, както го пише. Колата ляга назад и дава тежест на задните колела, но условието е, че гумите трябва да имат добро сцепление за да даде това ускорение и да може колата да легне. На лед няма сцепление и това не се получава. Разлика винаги има в управлението! При предно, предните дърпат, при задно, задните бутат. При предно, не можеш да изправяш колата в завоя с подаване на газ, както е при задно! Управлението е различно, винаги!