fallback

Най-надеждните европейски дизелови двигатели

Тези мотори имат ресурс от над 300 000 километра

Дизеловите двигатели имат противоречива репутация. Някои шофьори откровено не ги харесват заради специфичния им звук на работа, капризен характер и взискателност към обслужването и качеството на горивото. Други, напротив, карат изключително с дизелово гориво, възхищавайки се на отличните характеристики – най-вече на ниския разход.

Кои са дизеловите двигатели, причиняващи най-малко проблеми? Като цяло всички оценки за надеждност са много субективни, тъй като имат голям брой променливи показатели. Например, надеждността е силно повлияна от качеството на горивото, наличието на качествени резервни части, както и на достатъчно квалифицирани специалисти, които да ги ремонтират. И все пак някои мотори се открояват. В първата част ще ви представим двигатели на европейски производители, а във втората – на тези от Азия.

Най-надеждните дизелови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    1,9 JTD е железен мотор.
  • #19
    Audi ( преди 2 години )
    До хората твърдящи, че 2.0ТДИ при всички ауди/вв/шкода и т.н не са читави и че са *** или не са попаднали на добре обслужван двигател или не са си научили урока предварително. Взех 2 годишно А4 2.0тди 140кс през 2010г като още от преди това знаех за проблема с шестограма и го отстраних дни след покупката заедно с егр-а и кулера му. До ден днешен не съм имал каквито и да е проблеми с този мотор. 5л/100, чипосан и 1856 хибрид на 230кс!
  • #18
    ДоДоПич ( преди 2 години )
    До До Пич: оборотите са само един от факторите. За износването на лагерите значение имат не само оборотите, а и въртящият момент. А за износването на цилиндрите е от значение и налягането в горивната камера при работен такт. Проблем се оказва и охлаждането на такива малки машини, с което форд да речем имат гочив опит.
  • #17
    Ацо ( преди 2 години )
    Имам 2.0 hdi ,107к.с.,във 307-ца горивна с-*** БОШ,във момена е на 380 0000! Железен мотор!
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Толкова не могат да правят дизелови мотори японците, че Isuzu е най-големият производител на дизелови двигатели... в света. А за тежката индурстрия са Cummins.Толкова за великите немски дизелови мотори. Само Deutz се подмята там в 10-ката заедно с Mitsubishi, CAT и Volvo.
  • #15
    До Пич ( преди 2 години )
    Да вземеш да си актуализираш познанията. Тези по 1 литър и 100 к.с. не са форсирани. На тях им е увеличен въртящият момент, съответно работят при по-ниски обороти и ресурсът им теоретично расте, стига добавените възли да са качествени и да не е орязано нещо, което да компенсира нарастването на ресурса. Разсъжденията са ти валидни за миналия век, за този не са.
  • #14
    анонимен ( преди 2 години )
    Петърчо, ако знаеш какво е ресурс, приложи техническите данни, където той е посочен. Всеки двигател е проектиран да работи над 300 хил км. Досега не съм виждал европейски двигател, който да се предава преди тази граница, ако се поддържа и експлоатира горе-долу по правилата. А липсата на Рено, които доставят двигатели на Волво и Джип и имат едни от най-добрите дизели, показва колко си далеч от нещата. Пропуснато е да се каже също, че Пежо доставят дизелови двигатели на Тойота.
  • #13
    Димитър ( преди 2 години )
    Ама не пишете глупости де! Дизелите на Мерцедес са 2, 2,5 и 3 литра. От тях турбо 2,5 и 3 литровите.
  • #12
    Пич ( преди 2 години )
    300000 км ресурс би трябвало да има всеки един дизелов двигател. И почти всеки бензинов, с изключение на разни 900-1100 кубика мъници с по 3 и дори 2 цилиндъра, но с по над 100 коня. Погледнете мобиле.де - дори за най-форсираните малки дизелови моторчета пробег от 350 хил. не е нещо необичайно.
  • #11
    край ( преди 2 години )
    Германците разработват двигатели на пелети, на брикeти на мазут и на газьол.САЩ, Китай Корея и Япония направиха само едни прости електрички.Слава на немския инженерен гении. Те дори могат да одерат крава и да ти тапицират седалките. Така колата става премиум.
fallback
Последни