fallback

Най-надеждните европейски дизелови двигатели

Тези мотори имат ресурс от над 300 000 километра

Дизеловите двигатели имат противоречива репутация. Някои шофьори откровено не ги харесват заради специфичния им звук на работа, капризен характер и взискателност към обслужването и качеството на горивото. Други, напротив, карат изключително с дизелово гориво, възхищавайки се на отличните характеристики – най-вече на ниския разход.

Кои са дизеловите двигатели, причиняващи най-малко проблеми? Като цяло всички оценки за надеждност са много субективни, тъй като имат голям брой променливи показатели. Например, надеждността е силно повлияна от качеството на горивото, наличието на качествени резервни части, както и на достатъчно квалифицирани специалисти, които да ги ремонтират. И все пак някои мотори се открояват. В първата част ще ви представим двигатели на европейски производители, а във втората – на тези от Азия.

Най-надеждните дизелови двигатели (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #40
    Брандо ( преди 1 година )
    Все капацитети са се изливали ! На снимката е ПЕТ ЦИЛИНДРОВИЯ 2.7CDI мотор на Мерцедес ! Железен !
  • #39
    ист ( преди 1 година )
    1.6 моно на опел ,няма по здрав от този мотор ,над 1000 000 км,само ходова част , генератор и някви други дреболии.
  • #38
    анонимен ( преди 1 година )
    моето старо 20 годишно БМВ в момента е на 360 хиляди километра и е с бензинов мотор. Освен, че харчи масло както всички БМВта други грижи няма. Дизелите не си струват главоболията
  • #37
    анонимен ( преди 1 година )
    Да, сега японците пускат 6 цилиндъра дизел на Мазда, който ше се продава в Европа и даже сувчето ще е със задно. Миксерджийте да ми лапат бъркалката :)
  • #36
    фиат алфа ( преди 1 година )
    2008г. Fiat Doblo 1.9jtd (multijet) - 410 000хил км и продължава да работи като нов.Преди 20000км го ремапнах, върви страхотно тази баничарка
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизел, и дънки не се купуват!!!Ремонтите им са незабравими.
  • #34
    анонимен ( преди 2 години )
    D4D на ТойотаДай 4 ДюзиИ като се счупи нещо в Тойотката, цената е двойно повече от частите на Фолксваген!Тойотата е хубав автомобил, но не и за нашите пътища и горива, всеки немски автомобил ще изкара двойно повече километри!
  • #33
    Щирлиц ( преди 2 години )
    TDI 1.9, 55kw,BSU. Скоро ще закръгли десет години откакто е при мен.240000км навъртени,рециклирано турбо,сменен разпр.вал и повдигачи на клапаните.Малко е муден на старт,но не бързам за никъде.
  • #32
    До 30 ( преди 2 години )
    Евро 5 и 6 дизелите на ФВ са трагедия, особено с родната отпадъчна нафта, за 150-200 k km горивната система отива в кофата, а често и колата, ако цената на ремонта не е оправдана, в автоморгата. За ВСВ, ако са искали германците да щели да направят и танков дизел, но не им се е връзвало да го направят. Дизелът е отивал за подводниците и там са направили подходящи двигатели, бензинът за танкове, камиони и самолети. Просто разпределение на ограничени ресурси.
  • #31
    Bing ( преди 2 години )
    От личен опит-D5 на Волво S60 ,версията 163 кс. ремап на 196 някъде, железен двигател и в същото време доста икономичен,друг неспоменат тук двигател-1,9 dci на Рено Сценик 2, версията му 131 кс. На 380 000 ,100 к. навъртяни от мен и реално сигурно гони 500 к -рециклирано турбо и сменен EGR клапан са единствените ремонти правени по двигателя,но и на двете коли масло се сменя на 8000-10000 км. макс и се сипва само от по скъпия дизел с добавки,основно максмоушън.Всичко е до обслужване и подръжка.
fallback
Последни