fallback

7 модерни трика за загряване на двигателя (плюс един доста стар)

Тези техники са познати, но не всички шофьори ги използват

Зимният сезон е все по-близо и навън става все по-студено, което обещава и повече проблеми със стартирането на двигателя, както и с негоното загряване до нормална работна температура (особено сутрин). Следващите препоръки са особено полезни за собствениците на автомобили с мотори с малък работен обем, но вършат работа и на останалите.

Скоростта на загряване на двигателя с вътрешно горене зависи от обема чу, ефективността и техническа изправност на охладителната система. Например, ако байпасният клапан на термостата е постоянно отворен, тогава не трябва да очаквате бързо загряване. Колко бързо се загрява салонът на автомобила, зависи и от неговия обем. Запушен радиатор на нагревателя и замърсен въздушен филтър на кабината могат да бъдат пречка за притока на топъл въздух в купето.

Ако двигателят по технически причини се загрява по-дълго, отколкото трябва да бъде, тогава собственикът на такъв автомобил ще се сблъска с проблеми- повишен разход на гориво, ускорено износване на основни детайли от мотора, замърсен ауспух. Когато всички системи на автомобила работят правилно, загряването на двигателя няма да продължи твърде дълго. Но ако времето ви изтича, можете да ускорите този процес.

Трикове за по-бързо загряване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #34
    Дедо ти ( преди 1 година )
    Ми защо си купи Тесла. Купи си Чук
  • #33
    Къде ( преди 2 години )
    Някой да ми помогне! Купих си Тесла и малко ми е трудно с тези съвети. Къде по точно се слага картона? И как да стигна до 3000оборота трябва ли да я вдигам на крик? А и от дистанционното не пали, нещо не е наред, помагайте моля!
  • #32
    Alexxx ( преди 2 години )
    До коментар 33Със сигурност термостата не ти е наред.Същият проблем имах и аз.Отидох на "майстор",каза,че термостата е работещ,да ама не.Реших да го сменя въпреки ,че е "работещ" и сега след 1 минута започва да духа топло и вдигам 92 градуса за около 10 мин шофиране на минусови температури.Мерцедес 2,2 Diesel
  • #31
    онЗи ( преди 2 години )
    аз така се мъчех докато карах дизел няма загряване като падне под 0 градуса. изправен термостат, картон даже загряваше след 15км. сега карам бензин и след две минути на място тръгвам и след километър почва да дyха топло в колата...
  • #30
    Цеко ( преди 2 години )
    По *** статия скоро не бях чел .Пълни простотии .
  • #29
    ИБН ЕБН АЛ КАМИЛ ( преди 2 години )
    Поредна футболна драма... ХАХАХА..... ХАХАХА....... ХАХАХА...... Хората са го изчислили.... Щом имаш нова кола, караш до 150 хиляди най много, взимаш каквото може и е шиткаш на..... БАЙ ***....... Оттам то я взима и почва да слага картони, налива спирт или газ в зависимост от двигателя, слага РАКИЯ, за да не замръзне течността в чистачките, слага стружки в двигателя, прави байпас на системи, слага олио за гориво...... НО САМО НЕ СИ ВЗИМА НОВА КОЛА..... ХАХАХА.... ХАХАХА....
  • #28
    анонимен ( преди 2 години )
    До 28,това със стягата е умно,но при новите коли не важи въобще,защото докато стигнеш до маркуча и да направиш място за стягата в повечето случаи трябва да се поизпотиш доста от липсата на място,а и при запалване на автомобила работи малкият кръг на отоплението и когато достигне температура обикновенно 82 + градуса се отваря термостата и преминава през радиатора,при намаляне на температурата той отново се затваря и така докато всичко се нормализира.
  • #27
    анонимен ( преди 2 години )
    До 13,картона едно време го слагаха тези,които термостат им бе повреден в отворено състояние за да стоплят салона,при нормално работещ термостат прегряването и преохлаждането на двигателя просто отсъстват.Ползвахме едно време/сега го държа като ретро автомобил/ *** Рено 8 и никога не се е налагало да слагаме картони,черги,одеала и т.н. за да загрява двигателя и да се отопли купето,но и проблеми не сме имали.
  • #26
    Дамян ( преди 2 години )
    Най-лесно загрява като си купите печка за автомобила.Друг вариант е една стяга и сутрин стягате маркучът към радиатора.След 5 минути като загрее я махате и готово.
  • #25
    Анонимен ( преди 2 години )
    Ако туко що сме запалили колата и я държим на 2500 оборота ще сменяме мотор после. Второ тва с картона е страшна простотия, тва е за някой който иска да му прегрее колата после защото най вероятно ще забрави картона. По просто е да се изчака колата да си загрее сама.
fallback
Последни