fallback

7 модерни трика за загряване на двигателя (плюс един доста стар)

Тези техники са познати, но не всички шофьори ги използват

Зимният сезон е все по-близо и навън става все по-студено, което обещава и повече проблеми със стартирането на двигателя, както и с негоното загряване до нормална работна температура (особено сутрин). Следващите препоръки са особено полезни за собствениците на автомобили с мотори с малък работен обем, но вършат работа и на останалите.

Скоростта на загряване на двигателя с вътрешно горене зависи от обема чу, ефективността и техническа изправност на охладителната система. Например, ако байпасният клапан на термостата е постоянно отворен, тогава не трябва да очаквате бързо загряване. Колко бързо се загрява салонът на автомобила, зависи и от неговия обем. Запушен радиатор на нагревателя и замърсен въздушен филтър на кабината могат да бъдат пречка за притока на топъл въздух в купето.

Ако двигателят по технически причини се загрява по-дълго, отколкото трябва да бъде, тогава собственикът на такъв автомобил ще се сблъска с проблеми- повишен разход на гориво, ускорено износване на основни детайли от мотора, замърсен ауспух. Когато всички системи на автомобила работят правилно, загряването на двигателя няма да продължи твърде дълго. Но ако времето ви изтича, можете да ускорите този процес.

Трикове за по-бързо загряване на двигателя (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #14
    Мдаа ( преди 2 години )
    Вечер гледате новините къде ще е най-топло - обикновенно Сандански! Отивате, паркирате там и вземате я рейс я влак до вкъщи, на сутринта на обратно!За по заможните, може да спите в хотел!Палите и веднага издувате на 2500 обр. Картона също помага, особенно напен с нафта и запален! Стопля най-вече пластмаси и кумени части. Кило ракия преди потегляне също сгрява много, както и бой с широк колан! Успех на всички!
  • #13
    Двигателист ( преди 2 години )
    Абе къде ги има тез "оригинални" картонени вложки пред радиатора? Питам за един приятел, щот мойта си има жалузи и са с жило и врътка в купето, ама кат ги забравя затворени и в купето става баня, гоуем кеф да знайш Петко!
  • #12
    Шофьор от 1976 ( преди 2 години )
    Не вярвайте много на тази и подобни статии. Четете инструкциите на производителите. Не се загрява на място нито с високи обороти. Навремето картона беше само, за да не се допусне преохлаждане на двигателя по време на движение. Най-вече за руски коли, под влияние на руските температури, а също и при двигател отзад,като при старите шкодички.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Паркирам колата в гаража, сутрин се наслаждавам на всички които чистят коли докато разхождам ***, после паля и оставям компютъра настроен от много по-умни хора от Петърчо да регулира оборотите и загряването.
  • #10
    elrod ( преди 2 години )
    Паркирай колата над шахта на Топлофикация. И чакай до напролет да я поместиш (при яки студове естествено.И при киша през деня вечерта опъни яко ръчната! Също полезен съвет от автора.
  • #9
    elrod ( преди 2 години )
    Ето защо не трябва да се вярва на писаниците из Интернет: Попитал един как по-бързо да си размрази предния джам. Друг му отговаря: Сложи шглокка под чистачките. Първия отговаря на другия ден: Знаеш ли на какво ми стана предното стъкло. Ми ще стане - като нямаш мозък.
  • #8
    elrod ( преди 2 години )
    Палеш и тръгваш - без форсирания естествено. То студен двигател лятото първия километър харчи 20/100. Но да изгориш за 15мин четвърт литър на място си е живо безумие - на място започва от 10л/час докато стигне до 2л на 60 градуса. Загряване на място - пълно безумие!Да попитам дизеларите: Защо не гасите по цял ден двигателите? Икономисвате от свещи?
  • #7
    Шофьор от 1988 ( преди 2 години )
    Автора да си върне дипломата (ако има) . Единственото вярно е , че не трябва да пускаш отоплението при студен двигател. Аз лично карам на по ниски обороти и включвам отоплението когато стрелката на термометъра се отдели от началната точка. Да форсира ш двигателя студен е много лошо.
  • #6
    Уйче ( преди 2 години )
    Добре е автора да се запознае малко с термина '' смукач'', щото тази магия не е за ти се '' върти'' двигателя по-бързо.... :)Понякога статии като тази ме забавляват наистина :)
  • #5
    Atanas ( преди 2 години )
    Т'ва с картона пред радиатора е..... просто потресаващо. Кво става ако колата е турбо и ''закартоните' интеркулъра.....
fallback
Последни