IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Японски производители се обединяват за спасяване на ДВГ

Toyota и още 4 компании ще разработват водородни системи и синтетични горива

Най-големите японски производители на автомобили и мотоциклети ще си сътрудничат в разработката на алтернативни горива за превозни средства с двигатели с вътрешно горене. Основните източници за бъдещите агрегати ще бъдат водород и синтетични гориво, съобщава агенция Reuters.


водород Toyota


В бъдещото обединение ще участват Toyota, Mazda и Subaru, както и производителите на мотоциклети Yamaha и Kawasaki. До неговото създаване се стига, тъй като автомобилните компании да принудени да увеличат производството на електрически превозни средства заради все по-строгите регулации за вредни емисии.

Голямото предизвикателство пред компаниите обаче си остава именно конверсията на двигателите с вътрешно горене, за да може те да работят с екологично чисти горива. Това ще позволи на производителите да поддържат верига за доставки с повече работни места, отколкото при пълно преминаване към електромобили.

От Toyota вече обявиха, че планират да пуснат на пазара 15 електрически превозни средства до 2025 г., като компанията ще инвестира 13,5 млрд долара в разширяване на капацитета си за производство на батериите. Освен това Toyota продължава и разработката на модели с водородно задвижване, като в компанията са убедени, че то може да бъде комбинирано с двигател с вътрешно горене.

Снимка: Toyota

0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    знам колко сте смотани, но вече има 5 различни технологии за батерии, които са евтини, издръжливи и ще се използват за съхранение и стабилизиране на системата; щото вие сте смотани, но ако произвеждате много безплатна електроенергия можете да си правите квото си искате после; опорката, че не духало нощем знаете къде да си е сложите;
  • #22
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    пак сте сцепили мрака- модел 2 на тесла може би ще струва 25 хиляди долара, ама може и да повече, ако искате евтинко ще купите китайско, вече не е като да няма дори вседеходи за 17 хиляди долара в китай, колкото за съхранението на енергията пак сте се изцепили като първолаци пред държавен изпит в университет, глупости на квадрат
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    родните разбирачи още не разбрахте да се сравнявате с африка, и там няма да има електрички
  • #20
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Електроенегрията за зареждане на електрички ще дойде от намалената консумация на електроенергия от петролните рафинерии - поинтересувайте се колко ток отива за литър бензин и тогава ръсете умности!
  • #19
    8 rate up comment 5 rate down comment
    До 18 ( преди 3 години )
    Всеки има контак у дома си, така че не е нужно да седиш по 4 часа на зарядни станции. Спокойно можеш да си заредиш от контакта в гаража на по-евтината нощна тарифа или от вилата, дори пред Метро има 20 зарядни и можеш да си зареждаш колата докато пазариш. Зарядните тепърва ще никнат навсякъде. Само да се понапълни с ел.коли и ще има бум на зарядните, както вендинг машините за кафе, които днес са през 20 метра.
  • #18
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 13 ( преди 3 години )
    Това че ти си шушляк не означава че и останалите тук са такива. Дал съм ти просто колко много варианти има за добив на ток. Освен перки и фотоволтаици съм ти дал и 2 площатки, които са подготвени за ядрени централи. Ако има нужда и трета ще направят. Както казах, когато има търсене на ток, винаги ще се появи човек, който да ти продаде, ако ще и от съседна държава, но ще ти донесе. Най-лесното нещо е да се произвежда ток. Дори и от морските вълни, които се блъскат в брега.
  • #17
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    фалитикус джапаникус, а междувременно нортволт произвежда батерии с 100% рециклиран никел, кобалт и манган.... това за мастития бизнесмен, които псуваше батериите нещо
  • #16
    9 rate up comment 7 rate down comment
    До 5 ( преди 3 години )
    20 000 струва зарядна станция, на която чакаш минимум 2 часа да си заредиш батериите и през това време ако всичко е заето за чардж, добавяш още два часа да се вредиш. Аз като загубя 4 часа във висене по зарядни станции файда от тях.
  • #15
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Грета Тунберг ( преди 3 години )
    Поразровете се по-надълбоко и ще видите, как през и около 2015 г. големите рептилообразни акционери в петролните компании си продадоха тихомълком акциите и изкупиха такива в електрическите. По-евтино, по-дългосрочно, с по-голям хоризонт и най-вече с многократно повече печалба. Тогава ще ви светне лампичката или ще ви удари тока! Японците го знаят това и ще направят всичко възможно да го избегнат. Давате ли си сметка, ако само 30% от автомобилите са електрички, какво ще се случи след 10 г.?
  • #14
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Сашо ( преди 3 години )
    Много са си прави японците! Този балон с електричките скоро ще се спука, има много причини за това.