IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германци, пазете се – идва новият Genesis G90!

Корейският премиум-седан все повече се доближава до Mercedes-Benz S-Class, Audi A8 и BMW 7-Series

Първото поколение на Genesis G90 – топ-моделът на премиум-марката на Hyundai, се появи през 2017 година и съвсем скоро, най-вероятно догодина трябва да излезе наследникът на луксозния седан. Снимки на тестови прототипи на автомобили бяха публикувани многократно, като на тях седанът е с камуфлаж.


Genesis G90


Сега обаче и първите рендъри (компютърни визуализации) на новия G90, които са доста впечатляващи. Машината е получила широка решетка на радиатора с тесни фарове, огромен капак, под който сякаш е поставен W12 двигател, както и вградени хромирани дръжки на вратите. Вече е известно, че новото поколение на G90 ще бъде по-дълго от сегашното, като сериозно увеличена е и площта на стъклата.

По-любопитно е обаче, какво ще има под капака на лимузината. Очаква се 5,0-литровият V8 двигател с механичен компресор да отстъпи място на 3,5-литров V6 с двойно турбо, който ще развива около 400 к.с. Ще има и хибридна версия, както и изцяло електрически вариант. Серийно G90 ще се предлага с въздушно окачване и система за автономно движение от трето ниво.


Genesis G90


Всичко това показва, че корейският производител смята да отправи сериозно предизвикателство към трите германски модел, които играят основна роля в този сегмент – Mercedes-Benz S-Class, BMW 7-Series и Audi A8.

Премиерата на новия Genesis G90 ще се състои през пролетта на 2022 година, като тогава ще стартират продажбите в Южна Корея и САЩ. В Европа луксозният седан ще се появи в края на годината.


Genesis G90

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 3 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Казахме+изрично подчертахме още с 1-ото запознаване с този бранд от масс-медиите, т.к. чисто+просто той грабва окото с комфорта+люкса СИ. И понеже DE-премиумите от 10 годинки ТЪПЧАТ на 1 и също място и ТАМ, при тях, видим прогрес нету, още повече, че дизайнерите им са пълен ШИТ и тотална ЩЕТА, тъй като сред тях НЕМА НЯК0Й с понятие за красота+естетика! MB-S Klasse стартира от 110К EUR а GV-90 щe е с 25 на сто по-евтин и то там - в DE! /по АутоБилд!/ Отворете очите и сърцето за НОВия ХИРОУ!
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    ДО 1,2,8,9,12,15,19+пр.: Първо, GENESIS няма още 10 навършени год., но въпреки това започна още с пръкването си да плаши и стряска съня на водещите Джърман-манюФАКтурки, РЕАЛизирайки напоследък ежегодно м/у 18-21 хил. броя. И за 3 поредни годин ТОЙ е обявяван за най-качествения кар в ЩАТИте, навярно щото има ЗАЩО /!/ и с течение на времето при атрактивна реклам.кампания съвсем малко не им достига да станат безапелационния 1 сред премиум-марките в света; нищо не им пречи,а и бъдещето е тяхно!
  • #13
    3 rate up comment 3 rate down comment
    IM-A-мен_DrtУАЙТBoY ( преди 2 години )
    GeneSiS-G90 водещият ТОП-модел на премиум-бранда на Hyundai обединява ведно: красота-визия-високо кач-во+неимоверен сюпер-люкс+характерен естет. дизайн и се предлага на 1 допустима доларова цена ОКоло 30-40 % по-ниска от Con-Curren-цията, като ТУК - забележи: за разлика от тях, всички прогрес.+водещи технологични екстри са включени още в базовото му изпълнение, докато при Джърман-премиумите ПЛАЩАШ екстра за поставянето им и съответно утежнява ЯКО бюджета ти допълнително! ФАКть! Вс.е за твоя с/ка
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    При ДВГ, няма да хванете германците със свалени ***. При електромобилите е друго
  • #11
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Пффф ( преди 2 години )
    На хартия добре. Ама като му видя грозната мутра просто няма шанс!
  • #10
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Реалист ( преди 2 години )
    Направо не мяза на нищо! Тая решетка отпред особено, но това е Бъдещето и няма как да се избегне..
  • #9
    1 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Като пуснат модела на ток, тогава да го рекламират. Мина времвто на ДВГ.
  • #8
    10 rate up comment 23 rate down comment
    Карач ( преди 2 години )
    Тоя ***, по никакъв начин неможе да застраши лидерството на немските автомобили! Това което предлагат корейците в Германия беше интересно преди 15 години! А за луйс и интериор немците са на светинни години напред. Корейски и японски коли са за социално слаби хора в развитите страни!
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    5 литровия двигател е атмосферен.
  • #6
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    тези не са ли същите които ядат бау бау не бяха ли разследвани и един техен човек ги изпя на американския институт за пътна безопасност и взе едни пари с шест нули