IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-мощната Cupra ще струва 61 650 евро

Компанията поема поръчки за кросоувъра Formentor VZ5

Осем месеца след официалната премиера, компанията Cupra започна да приема поръчки за модела Formentor VZ5. Спортният кросоувър, който използва същия двигател като Audi RS 3, вече е достъпен на различни пазари, като цените започват от 61 650 евро.


Cupra Formentor VZ5


Автомобилът ще излезе в ограничен тираж от 7000 бройки, като освен най-скъпият, това е и най-мощният модел на марката Cupra, която вече не е част от Seat, а е отделен автомобилен производител. Под капака на кросоувъра е поставен 5-цилиндров бензинов турбомотор, който се съчетава със 7-степенна автоматична трансмисия DSG с двоен съединител и системата за задвижване на четирите колела 4Drive.

Двигателят може да се похвали с 390 к.с. и 480 Нм, което е с 10 к.с. по-малко от RS Q3 и RS Q3 Sportback. Въпреки че леко изостава като мощност от германските си братовчеди, кросоувърът всъщност е по-бърз с 0,3 секунди при ускорение от 0 до 100 км/ч – 4,2 секунди. Максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.


Cupra Formentor VZ5


В сравнение с Formentor VZ, който има 310 к.с., VZ5 има намален с 10 мм по-нисък пътен просвет, както и спирачни апарати с увеличени размери и 20-цолови джанти. Топ-версията се отличава и по матовата решетка на радиатора, големия долен въздухозаборник в предната броня, нов дифузьор от въглеродни нишки отзад, диагонално подредени ауспухи и логото VZ5. Клиентите могат да избират между матовата боя Magnetic Grey и Petrol Blue и Midnight Black металик.

В салона на спортния кросоувър има предни седалки в черна или синя кожа, детайли от тъмен алуминий и мед, 12-инчов сензорен екран за информационно-развлекателна система с Apple CarPlay и Android Auto, персонализиран цифров инструментален приборен панел и няколко други елемента. Шофьорът разполага и с пълен набор от асистенти и различни системи за безопасност.

Още снимки на спортни кросоувъра - вижте в галерията:

Снимки: Cupra

0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Rtrt ( преди 1 месец )
    До 7Ццццц. 2021 г. сме.....
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз бях фен на Голф, без да съм карал. Макар, че се бях парил с един сета Ибиза. През 2008 г. си купувах нова кола, и първо пробвах актуалното поколение, Голф 5. Бях изненадан, колко малко истина има в рекламата на тази кола, и в хвалбите на АутоБилд. Не само за качеството на салона, но и за пътното поведение. За мен беше средняшка работа, нищо особено. Друсаше, а уж филтрирала неравностите, мотора (дизел) бучеше доста отчетливо вътре, по-тясна от други модели... Купих друга марка в този клас.
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 1 месец )
    До 4Вземи се качи в един , покарай и тогава давай мнение. Доста коли съм съм карал и голфа от 7 поколение е доста добра среден клас кола. А че ни си се качвал в колите който коментираш, прави изказванията ти доста лековати. Хюндай, цццц...
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Petroff ( преди 1 месец )
    До 2Карам купра атека и не виждам коя кола в този клас , дори с близки характеристики има по-добра цена или е на приблизителна цена има по - качествени материали. Просто няма ...Е ментор не съм се качвал, но като гледам интериора ми се струва подобен, като качество
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Естествено, че е втино! Те се опитаха с един клип онзи ден да хвалят Голф 8. И дори за кратко на клипа се видя потресаващо евтината пластмаса на вратата.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ехааа! Доста безсрамна цена за средняшки модел, на базата на Голф.
  • #2
    1 rate up comment 2 rate down comment
    120 ( преди 1 месец )
    Бона за тая пластмаса вътре,дето е пред разпад са много пари.То само за един двигател и седалки не става,трябва цялостен продукт.Карах форментора с 310коня и бях потресен от ниското качество на интериор,а бях много надъхан.
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    СЕАТ много дръпнаха в дизайна, преди правеха едни умрели форми, тука вече виждам спортно излъчване, агресия, подплатена с мощен двигател, браво.