IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Новият Lexus LX дебютира с два V6 мотора и във VIP-версия с 4 места

Четвъртото поколение на луксозния всъдеход получи и модификация F Sport

Компанията Lexus официално представи новото, четвърто поколение на модела си LX, който представлява доработен и по-луксозен вариант на представената по-рано тази година Toyota Land Cruiser 300.


Lexus LX


Всъдеходът на луксозната марка е преминал на модулната платформа GA-F, благодарение на която теглото му е намалено с около 200 кг. В същото време твърдостта на каросерията е увеличена с 20%, а центърът на тежестта е по-ниско. Разстоянието между двете оси не е променяно от излизането на оригиналния модел през 1995 година и и си остава 2850 мм.

Дизайнерите на Lexus са променили вретенообразната решетка на радиатора и са поставили на LX нова главна оптика със система за адаптивно управление на дългите светлини BladeScan. Вместо логото на марката върху вратата на багажника е поставено нейното име, а задните светлини са съединени. В профил премиум-моделът прилича на Land Cruiser, но има различно остъкление и задни стойки.


Lexus LX


В салона разликите са много по-големи. Ако моделът на Toyota се предлага с мултимедийна система с екрани диагонал с 9 или 12,3 инча, то при Lexus има два монитора. Горният е 12,3-инчов, като е предназначен за навигацията, общите настройки на автомобила и за асистента Multi-terrain Monitor, който следи пространството под дъното и около колелата. Долният 7-инчов дисплей отговаря за климатика и за система за избор на режимите на движение, сред които, както при Land Cruiser 300, попадат два нови - Auto (автоматичен) и Deep Snow (Дълбог сняг).

За първи път в историята Lexus LX получава 4-местна VIP-версия Ultra Luxury с разделени седалки на втория ред, които се накланят под ъгъл до 48 градуса. Седалката на предния пасажер се мести и освобождава пространство от 1,1 метра за краката. В централния подлакътник е вграден тъч-скрийн за управление на функциите за комфорт, а в гърбовете на предните седалки да поставени екрани на развлекателната система.


Lexus LX


Още новост е модификацията F Sport. Тя се отличава от стандартния модел по специалните 22-цолови джанти, решетка на радиатора, спортните кресла с увеличена странична поддръжка и декора на салона. Този всъдеход получава самоблокиращ диференциал Torsen на задната ос и други настройки на адаптивното окачване, на системата за стабилизация и на кормилното управление.

Изненада при гамата двигателя няма, като те са идентични с тези на новия Land Cruiser 300. Мястото на модификацията LX 570 с 5,7-литров атмосферен V8 заема LX 600 с 3,5-литров мотор с 6 цилиндъра, развиващ 415 к.с. и 650 Нм. Ще се предлага и LX 500d с 3,3-литров турбодизелов V6 с 300 к.с. и 700 Нм, който измества LX 450d с 4,5-литровия V8. Скоростната кутия във всички случаи е 10-степенна автоматична.

Още снимки на новото поколение на всъдехода - вижте в галерията:

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Табелата ( преди 1 седмица )
    Голяма решетка, голяма работа, ама не виждам място за рег. табела. Колкото и да е въпрос на вкус, все ми се струва, че сме единодушни - това нещо отпред е отвратително противно.Пример за оригинална, но и красива решетка е тази на камионите International Lonestar.https://***.commercialtrucktrader.com/listing/2020-INTERNATIONAL-LONESTAR-5017358350
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ти ( преди 1 седмица )
    Харесва ми определено без задницата която ми прилича на Додж :)
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Що не ( преди 1 седмица )
    Че големите бъбреци са по зле
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Карапачов ( преди 1 седмица )
    Интериора е истински кралски шедьовър, на возия ще е каймак, но отвън не го разбирам, дизайна на предна броня и решетка, както и стоповете на автомобилния дизайн в страната на изгряващото слънце са доста извънземни и остават неразбрани за повечето хора от Европа. Иначе браво за всичко останало.
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Пини Фарина ( преди 1 седмица )
    дизайна е потресаващо крещящ - аз съм по-по-най..и съм фрашкан с мангизи ...
  • #23
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Смех ( преди 1 седмица )
    То щото немските са високотехнологични
  • #22
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Като видя коментар, който слага Тойотка и "високотехнологична" в едно изречение, ми става едно топло на душата...защото виждам колко *** е народът и колко по-необразован е от мен.
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Смех ( преди 1 седмица )
    Хаха японските коли били скрап ама вифиш ли немските кло зети били супер.Пробадняли български бу наци
  • #20
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Само като и види човек миниатюрните спирачни дискчета му става ясно, че си е същата японска смет, каквато винаги марката е била... никога няма да има читава японска кола. От завода директно за скрап, това е най-добрата тактика.
  • #19
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Какъв изрут трябва да си да мислиш, че си единственият прав, при положение, че 99% от коментарите се присмиват на колата...