Автомобилите, разработени и произвеждани от завода АЗЛК (до 1968 година той се казва МЗМА) се продават в много държави по света, макар и в по-малки количества от моделите на Лада. Всички тези Москвичи, за които ще стане дума, обаче значително се различават от произвеждани в бившия СССР, а след това и в Русия.
В наши дни тези модели са много редки, като намирането на запазен екземпляр от тях е истинско чудо. Затова и не е изненада, че някои от тях струват доста пари и са много търсени от колекционерите.
12 неизвестни модела на "Москвич" (ГАЛЕРИЯ):
Дизелово Aleko
Този Москвич-21413 е разработка на АЗЛК, като под капака му е поставен двигател Ford с обем 1,8 литра и мощност 60 к.с. Автомобилът е разработен за пазара в Германия, но не успява да предизвика интерес. Повечето произведени екземпляри от тази модификация си остават в СССР.
Този Москвич-21413 е разработка на АЗЛК, като под капака му е поставен двигател Ford с обем 1,8 литра и мощност 60 к.с. Автомобилът е разработен за пазара в Германия, но не успява да предизвика интерес. Повечето произведени екземпляри от тази модификация си остават в СССР.