Автомобилите, разработени и произвеждани от завода АЗЛК (до 1968 година той се казва МЗМА) се продават в много държави по света, макар и в по-малки количества от моделите на Лада. Всички тези Москвичи, за които ще стане дума, обаче значително се различават от произвеждани в бившия СССР, а след това и в Русия.
В наши дни тези модели са много редки, като намирането на запазен екземпляр от тях е истинско чудо. Затова и не е изненада, че някои от тях струват доста пари и са много търсени от колекционерите.
12 неизвестни модела на "Москвич" (ГАЛЕРИЯ):
Дизелов Москвич-407
Отново белгийската Scaldia се решава на по-сериозна модернизация, като предлага дизелова версия на Москвич-407. Под капака е поставен мотор Perkins с работен обем 1,62 литра и мощност 43 л.с. Като се има предвид, че стандартният двигател на 407 развива 45 к.с., тягата на дизела е напълно прилична. Подобни модификации по-късно получават-Москвич 403 и 408.
Отново белгийската Scaldia се решава на по-сериозна модернизация, като предлага дизелова версия на Москвич-407. Под капака е поставен мотор Perkins с работен обем 1,62 литра и мощност 43 л.с. Като се има предвид, че стандартният двигател на 407 развива 45 к.с., тягата на дизела е напълно прилична. Подобни модификации по-късно получават-Москвич 403 и 408.