Преди няколко дни компанията BMW представи второто поколение на компактния ван 2-Series Active Tourer. Той е в новия фирмен стил на марката, като получава иновационен интериор и предлага избор от бензинови и дизелови двигатели, а също така и хибридни агрегати. За 7 години феновете на марката свикнаха с този модел и забравиха, че той е е един от "неистинските" представители на бранда.
С помощта на изданието си Motor нека си припомним най-известните примери от историята на BMW, в които нейните творения предизвикват огромни спорове и се приемат на нож дори от най-големите фенове на баварския производител.
Моделите на BMW, които феновете приеха на нож (ГАЛЕРИЯ):
Негативните реакции продължиха и станаха толкова много, че производителят създаде специална интернет-страница, за да отговаря на тях. Първият въпрос беше - "Защо решетката е толкова уродлива?", а рекламната кампания премина под лозунга - "Защо не се променяте?" Един от най-популярните отговорите беше - "Не съм сляп".
Дизайнерите на BMW продължиха да измислят всевъзможни оправдания за свелия си експеримент. Те твърдят, че на клиентите това им харесва и че всеки модел трябва да има своите отличителни черти. Само преди дни главният дизайнер на марката Адриан ван Хойдонк заяви, че BMW няма да се откаже от гигантската решетка, но всеки модел ще има различен елемент.