IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те сериозни недостатъка на най-бързата Tesla

Проблемът на Model S Plaid далеч не е само в абсурдния волан, твърдят експертите от Edmunds

Новата Tesla Model S Plaid е не само най-бързият автомобил на компанията, но и според някои най-бързата серийна кола изобщо. В средите на инфлуенсърите тя предизвика небивал възторг: Дъг ДеМуро я обяви за най-добрата кола в света, а актьорът Джейсън Камиса пожела късмет на Bugatti, Bentley и Rolls-Royce в опита да настигнат Tesla, защото "доста ще им трябва".
    
     

    
     
Как обаче изглежда електрическата хипермашина в очите на професионалните автомобилни журналисти? Уважаваното американско издание Edmunds направи детайлни тестове на автомобила (взет под наем, а не предоставен от фирмата) на собствената си тестова писта. Заключението, представено от Алистър Уийвър, никак не е ласкав за Tesla: тази кола е "Чисто прахосване на пари".
  
   
Кои са главните минуси на Plaid според Еdmunds (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #42
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До тинтири ( преди 1 месец )
    Не коментирай неща, които не са ти ясни, защото ставаш още по-смешен!
  • #41
    5 rate up comment 9 rate down comment
    До 34 ( преди 1 месец )
    Ей мисир, Тесла има Суперчаджър на Ринга, направиха го за тестовете миналата година! Бензиностанция на Ринга, няма!
  • #40
    12 rate up comment 8 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Идеята на Тесла още от създаването и е била и продължава да е първоначално да започне да предлага скъпи и бързи автомобили, защото технологията не е евтина, за да се започне от евтините модели. С печалбите от скъпите да се инвестира разработката на все по-евтини модели и чак най-накрая да се стигне до масовка от сорта на golf и поло. Както виждаш засега се справят перфектно. Увеличават продажбите средно с над 50% ежегодно вече шеста година и до две години ще задминат BMW и мерцедес.
  • #39
    3 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    само не мирстана ясно защо достигането до 0-100 км не се измерва в метри ще е много презицно както при спирането от 100-0 измеруно в секунди не става нали иначе тесла е опитното зайче автоиндустрията за съжаление никакъв напредък в дизайн на интериор и екстериор в качеството на материали и изработка сбъркана философия на продукта а можеше да прави лимитирани луксозни серии но явно идеята е била несла да е масовка и с надута пазарна капитализация
  • #38
    17 rate up comment 8 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    За да включите автомобила в пистов режим и да задействате системата за Launch Control отнема между 7 и 15 минути :D :D :D - с други думи 50 годишен предкамерен дизел с 60 коня ще е в Бургас, докато това тръгне :D
  • #37
    12 rate up comment 11 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 месец )
    Ама вие още ли не сте разбрали, че Мъск е измамник?! И че вече мина времето, в което само той беше на пазара!
  • #36
    17 rate up comment 13 rate down comment
    М ( преди 1 месец )
    Хардкор феновете на тесла ми приличат на тези на Аpple - и двете марки са имали добри идеи в началото и след това каквото и говно да снесат то е най-великото! Конкретно за тесла единствената причина да са толко известни и да имат клиенти, е че им дадоха комфортна преднина от около 10 год., в които другите производители не се занимаваха да развиват електромобили. И тесла за тези пари и потресаващо евтиния начин по който изглежда вътре....сравнение с мерцедес ауди или порше може ако си ***
  • #35
    19 rate up comment 6 rate down comment
    До 32 ( преди 1 месец )
    Ако ти дадат да се доближиш до Ферари два часа ще мигаш и ще си правиш селфита бе ***, критики щял да пише ....
  • #34
    11 rate up comment 4 rate down comment
    До 31 ( преди 1 месец )
    Да бе смешен,"супер чарджъра на тесла на ринга", а Бугати докато заредиш, докато платиш?!? Сам не си вярваш на глупостите! Бугати няма да имат станция за зареждане под налягане в бокса на пистата, нали?!? Ще ходят до близкия Шел! Ай, нещастна история
  • #33
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Глупости ( преди 1 месец )
    Засега максималната скорост на Тесла е ограничена не заради охлаждане на батерията, а защото все още няма сертифицирани гуми и джанти и спирачки за тези скорости. Очакват се тази есен и вероятно с тях ще си подобрят и рекорда на нюрбургринг, защото правиха тестове за да подберат най-добрата комбинация, с която да излезе автомобила от завода, за да могат да обявят официален рекорд на нюрбургринг за сериен автомобил без абсолютно никакви модификации.