IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla Model Y удиви експерите на "Лосовия тест"

Електрическият кросоувър се справи блестящо със скорост 83 км/ч

Екипът на испанското издание km77.com проведе поредния "Лосов тест", в който този път участва кросоувърът Tesla Model Y. Електромобилът приятно изненада специалистите, след като успя да се престрои рязко със скорост 83 км/ч и по този начин изпревари повечето съвременни модели от този клас.


Tesla Model Y


"Лосовият тест" е едно от най-трудни изпитания за автомобилите. При него се отчита управляемостта на превозното средство, което трябва да избегне внезапно появило се на пътя препятствие. Колата трябва да продължи по зададената траектория, като извърши рязка маневра, без да събори някой от конусите. Резултатът се брои за положителен, ако автомобилът се е справил със скорост 77 км/ч.

Изпитанията за Model Y започват със скорост 73 км/ч, като кросоувърът не се затруднява. Постепенно скоростта се увеличава като електромобилът се справя отлично при 83 км/ч. При това тестът е успешно покрит от двама различни шофьори.



Експертите от km.77 отбелязват отличната управляемост на кросоувъра, както и идеалната работа на системата за стабилизация и на окачването. Според тях, настройките на Model Y му позволяват отлично да се справи и с най-сложната ситуация на пътя.

Снимка и видео: km.77

0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 6 rate down comment
    до 10 ( преди 2 месеца )
    Ами те ВАГ и в момента продават в Европа повече електромобили от тесла, а след десет години мъск ще е прибрал лева и хич няма му дреме за разплаканите акционери в пирамидата.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Смешния тест дето само някви журналисти ми си ри ки си им е важен нищо не показва, освен една единствена ситуация, с която всички, които не се обръщат, така или иначе се справят независимо, че чукнали един два конуса. Примерно на Нюрбургринг, която е част от пътната мрежа на Германия, тсла плейд с 1000 + коня е по-бавна от БМВ М5CS с близо два пъти по-малко конски сили,а таяY няма и официално време,щото ще е близо до някой дизелов хеч. Така, че в реалността си е та ш ак недосглобената измама.
  • #10
    2 rate up comment 7 rate down comment
    джъст-ъ-МЕН!! ( преди 2 месеца )
    А пък помня, че по оня ден ДИЙз - дългоносокото шЙЕфче на джърманските барачки ФаУУ-Ветата се фалеше налево-надесно, че след 3 годинки само тия са щели яко да задминат ТйеСЛАта... шъ има да чекам неколко живота, докато го видя и доживея туй "4удо" на чудесата, м-ДА!!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    на Гошо Сивика жена ( преди 2 месеца )
    Гоше, на комшията му е с едва 6 см по-дълъг от твоя, обаче кефа е шест тона отгоре ;)
  • #8
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Гошо ( преди 2 месеца )
    И в същото време Model S Plaid с 1000 и кусур коня е едва 6 секунди по-бърз на ринга от Сивик ХАХАХ А при този тест само си проличава, че цялата "динамика" на автомобила зависи от ESP системата, благодарение на която скоростта пада до някакви мижави 30 км/ч. Иначе андибул морков за двутонния кош.
  • #7
    18 rate up comment 7 rate down comment
    Още един мит ( преди 2 месеца )
    Отпадна още един мит - че електромобилите не могли да завиват.
  • #6
    19 rate up comment 5 rate down comment
    112 ( преди 2 месеца )
    Браво на Tesla, задобряват...
  • #5
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Тъй де! ( преди 2 месеца )
    Обикновен електрически СУВ! Не е "хипер-супер спортно" рено-алпин, дето се дъни и с 70км/ч
  • #4
    20 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Когато Мънро разглоби Модел Y сподели, че начинът, по който е направено окачването, както и качеството на компонентите му, по нищо не отстъпват на BMW и другите немци. Тесла не се шушка, а инвестира здраво в най-важните агрегати.
  • #3
    28 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Една десетгодишна фирмичка, с калпаво сглобени коли къса шортите на всички големи, стари, известни, надути, смешни автопроизводители.