fallback

10-те сериозни недостатъка на най-бързата Tesla

Проблемът на Model S Plaid далеч не е само в абсурдния волан, твърдят експертите от Edmunds

Новата Tesla Model S Plaid е не само най-бързият автомобил на компанията, но и според някои най-бързата серийна кола изобщо. В средите на инфлуенсърите тя предизвика небивал възторг: Дъг ДеМуро я обяви за най-добрата кола в света, а актьорът Джейсън Камиса пожела късмет на Bugatti, Bentley и Rolls-Royce в опита да настигнат Tesla, защото "доста ще им трябва".                       Как обаче изглежда електрическата хипермашина в очите на професионалните автомобилни журналисти? Уважаваното американско издание Edmunds направи детайлни тестове на автомобила (взет под наем, а не предоставен от фирмата) на собствената си тестова писта. Заключението, представено от Алистър Уийвър, никак не е ласкав за Tesla: тази кола е "Чисто прахосване на пари".        Кои са главните минуси на Plaid според Еdmunds (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 3 години )
    То щото двг не му намалява пробега с увеличаване на скоростта.Електричките са бъдещето най-малкото защото до 20 години петеол газ и въглища изобщо няма да има ще ги питам тия дето разчитат на фосили кво ше правят.
  • #22
    Ускорението Няма Зна ( преди 3 години )
    Значи разбрахме се вече ускорението 0-200км/ч няма значение, скоро като предложат пистовия пакет с променени спирачки, максимална скорост, гуми и джанти и времето на Нюрбургринг ще изгуби значение освен разбира се в сравнение с 2 пъти по-скъпи с 2 места и 20 санта по-ниски модели
  • #21
    край ( преди 3 години )
    Имам ноу хау за производство на ел. коли с вятърна перка на покрива. Колата като върви нали прави вятър - той върти перката, тя пък прави ток и той движи колата. Търся сериозен инвеститор - може и тоя на Киро Канадеца.Имам и друг проект за това кък винаги да е нанадолно и калата сама да върви ама още не съм го доизпипал за това няма да го споделям.
  • #20
    Абе пубери ( преди 3 години )
    Горе ви цитират мнение на човек на който работата му е да оценя коли, карал е въпросната таратайка, има подобна лична и казва, че не става и е само да се видига шум по социалните мрежи!Второто поне го прави добре както гледам - разни шушляци дето никога няма да имат пари за втора вноска за такава кола я възхваляват!А да имат пари да си позволят само да мечтаят за колите които плюят, да не говорим - Бугати, Порше, Ферари и т.н. Кой си купува такива коли заради ускорение бре, недораслъци?!?
  • #19
    До 15 ( преди 3 години )
    А теслата как ще направи 20 обиколки на Ринга? Как ще я зареждат?Бугатито се зарежда за 2 мин на пистата! Теслата за колко часа?
  • #18
    До 22 ( преди 3 години )
    Хвашам бас, че след 20 години ти ще продължаваш да караш я дизел, я бензин с газ!!! Дори ако искаш от сега мога да запазя един от лужебните голфове които купих миналата година, да се кефиш, че караш кола на реални километри!!!
  • #17
    До 20 ( преди 3 години )
    Колите също се делят на различни дисциплини, както е и при хората! Един който бяга 5 километра не е по-бърз от друг който бяга 100 метра, при дисциплина 100 метра бягане. Но този който бяга 5 километра е по-бърз от този който бяга 100 метра при 5 километра бягане дисциплина! То и Бугати е най-бързата кола, ама на скорости над 250 километра в час! На Ринга не е, на 400 метра не е, до 100 км/ч не е! Само на максимална скорост е по-бърз! Само където никъде не се карат такива скорости!
  • #16
    анонимен ( преди 3 години )
    А бе кви поршета и бмвта бе нефта и газа до 20 години свършват и ще останат за ползване само от военните и земеделците за да не изпука населението от глад.
  • #15
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз ся не разбрах последно тесла най-бързата кола на ринга ли е или не ? А дали може да мине цялата магистрала от морето до софия наведнъж със 140 и клима ,без преспиване или трябва да се кара между тировете с 90. В крайна сметка за тея премиум пари трябва ли да изглежда по-добре и да е добре сглобена, поне колкото немските премиуми на същите пари или е достатъчно да е с безличен дизайн като на евтин форд и по-зле сглобена от него за да радва де Ви лите дето не харесват коли.
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    Бугати е по-бързо на максимална скорост. На ринга други коли са по-бързи и така теслата не е най-бърза никъде. Не знам дали някой нормален човек сравнява .шедьовър като Бугати, което не е и направено за писта въобще, с това недоразумение некадърно изпълнено каквото е тесла, която не знам колко пъти я гласиха докато успее да мине ринга.
fallback
Последни