fallback

10-те сериозни недостатъка на най-бързата Tesla

Проблемът на Model S Plaid далеч не е само в абсурдния волан, твърдят експертите от Edmunds

Новата Tesla Model S Plaid е не само най-бързият автомобил на компанията, но и според някои най-бързата серийна кола изобщо. В средите на инфлуенсърите тя предизвика небивал възторг: Дъг ДеМуро я обяви за най-добрата кола в света, а актьорът Джейсън Камиса пожела късмет на Bugatti, Bentley и Rolls-Royce в опита да настигнат Tesla, защото "доста ще им трябва".                       Как обаче изглежда електрическата хипермашина в очите на професионалните автомобилни журналисти? Уважаваното американско издание Edmunds направи детайлни тестове на автомобила (взет под наем, а не предоставен от фирмата) на собствената си тестова писта. Заключението, представено от Алистър Уийвър, никак не е ласкав за Tesla: тази кола е "Чисто прахосване на пари".        Кои са главните минуси на Plaid според Еdmunds (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #13
    До 17 ( преди 2 години )
    Не! Очаквах че Бугати Вейрон със същата мощност, бензинов ДВГ с 16 цилиндров мотор и 4 турбини, 11 радиатора и т. н. 2 местен спортен кар с 10 пъти по-висока цена ще е по-бърз!
  • #12
    Жоро Тубата ( преди 2 години )
    Мрасника Маск излъгал с 0.02 секунди...бау,толкоз ли можете бе пушилници миризливи?
  • #11
    До 15 ( преди 2 години )
    Като стана въпрос за Ринга, ще споделиш ли къде е плейд в сравнение с порше ГТ2 РС? А в сравнение с БМВ М5 ЦС, което е четириврат седан с наполовина по-малка мощност, от плейд, та къде е тесла там ? Та не са мантри само и резултатите и са слаби като за кола 1000 коня щом я разминава германски семеен седан. Иначе то остана с 1000 коня да я разминават на ринга 250 коньови хечове както се случва с модел 3.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Енмундс от край време са във враждебни отношения с Тесла, защото тя е единствената компания, която не им чеше топките с безплатни коли, 5* хотели, пътувания. Ако искат да направят ревю, трябва да си осигурят колата сами. И това много им бърка в разглезените дупенца.
  • #9
    До 13 ( преди 2 години )
    Видяхме! Плейд е пред Бугати на Ринга! Какво да гледаме? Стига с тези мантри! 7.35 минути! Къде е Бугати Вейрон! Ааааа, отзад 7.40 минути! И тези бензинови коли, как ще направят 20 обиколки, ако освен не ги зареждат от въздуха?
  • #8
    анонимен ( преди 2 години )
    Начи, прави са за критиките. Заключението, обаче, не може да е по-грешно. Щом има списък от чакащи за колата, значи си струва парите. Да не говорим, че Тесла увеличи цената 1 месец след началото на продажбите.
  • #7
    Азъ ( преди 2 години )
    Да я пратят на някоя писта и да завъртят 20 обиколки и да видим дали Ферари, Бугати, Порше и останалите спортни коли няма да я направят смешна теслата. Това че има такова ускорение на прав участък идва от електрическия двигател, при които цялата мощност може да бъде получена за мили секунди, за разлика от ДВГ. Но за да не стане експлозия на батерията на колата са и необходими 10 минути подготовка и то през лятото. Ако навън е -5 градуса това няма как да стане.
  • #6
    смех ( преди 2 години )
    Единият сериозен недостатък на немците е че нямат ел коли
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Нормално, недосглобената борсова измама се харесва главно на д е В или, които харесват компютри и/или гумени жени и не се харесва на хората, които харесват автомобили.
  • #4
    До 5 ( преди 2 години )
    Кой? Ами много! Даже се увеличават! И даже журналиста, който четеш тук! Или викаш, като плюе е умен, ама като си е купил е ***?
fallback
Последни