fallback

10-те сериозни недостатъка на най-бързата Tesla

Проблемът на Model S Plaid далеч не е само в абсурдния волан, твърдят експертите от Edmunds

Новата Tesla Model S Plaid е не само най-бързият автомобил на компанията, но и според някои най-бързата серийна кола изобщо. В средите на инфлуенсърите тя предизвика небивал възторг: Дъг ДеМуро я обяви за най-добрата кола в света, а актьорът Джейсън Камиса пожела късмет на Bugatti, Bentley и Rolls-Royce в опита да настигнат Tesla, защото "доста ще им трябва".                       Как обаче изглежда електрическата хипермашина в очите на професионалните автомобилни журналисти? Уважаваното американско издание Edmunds направи детайлни тестове на автомобила (взет под наем, а не предоставен от фирмата) на собствената си тестова писта. Заключението, представено от Алистър Уийвър, никак не е ласкав за Tesla: тази кола е "Чисто прахосване на пари".        Кои са главните минуси на Plaid според Еdmunds (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #33
    VAYK ( преди 3 години )
    Добър само за драг рейсинг:) Що не кажеш че тоя драг рейс е с още 4 човека вътре? Или в багажника на някой хиперкар също могат да влезнат толко:))) Истина е че колата е за навсякъде и дава на шофьора изживяване, което никоя друга не може!
  • #32
    До тинтири ( преди 3 години )
    Не коментирай неща, които не са ти ясни, защото ставаш още по-смешен!
  • #31
    До 34 ( преди 3 години )
    Ей мисир, Тесла има Суперчаджър на Ринга, направиха го за тестовете миналата година! Бензиностанция на Ринга, няма!
  • #30
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    За да включите автомобила в пистов режим и да задействате системата за Launch Control отнема между 7 и 15 минути :D :D :D - с други думи 50 годишен предкамерен дизел с 60 коня ще е в Бургас, докато това тръгне :D
  • #29
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Ама вие още ли не сте разбрали, че Мъск е измамник?! И че вече мина времето, в което само той беше на пазара!
  • #28
    М ( преди 3 години )
    Хардкор феновете на тесла ми приличат на тези на Аpple - и двете марки са имали добри идеи в началото и след това каквото и *** да снесат то е най-великото! Конкретно за тесла единствената причина да са толко известни и да имат клиенти, е че им дадоха комфортна преднина от около 10 год., в които другите производители не се занимаваха да развиват електромобили. И тесла за тези пари и потресаващо евтиния начин по който изглежда вътре....сравнение с мерцедес ауди или порше може ако си ***
  • #27
    До 32 ( преди 3 години )
    Ако ти дадат да се доближиш до Ферари два часа ще мигаш и ще си правиш селфита бе ***, критики щял да пише ....
  • #26
    До 31 ( преди 3 години )
    Да бе смешен,"супер чарджъра на тесла на ринга", а Бугати докато заредиш, докато платиш?!? Сам не си вярваш на глупостите! Бугати няма да имат станция за зареждане под налягане в бокса на пистата, нали?!? Ще ходят до близкия Шел! Ай, нещастна история
  • #25
    Хахахаха ( преди 3 години )
    Тези недостатъци, мога да напиша за всяка една кола! За Ферари - скъпа, малък багажник, висок разход, скъпа поддръжка, само за 2-*** човека, твърдо окачване и т. н. Дайте други коли, да ви напиша недостатъците?
  • #24
    До 25 ( преди 3 години )
    Хахахаха! Ще ти кажа! Бугатито свършва резервоара за 2 обиколки и трябва да ходи на 5 километра, до най-близката бензиностанция! И зарежда поне 10 минути 95 литра резервоар с плащането! А Тесла си спира на Суперчаджъра на Тесла на Нюрбургринг и си зарежда за 15 минути и си има за 3 обиколки!
fallback
Последни