fallback

10-те сериозни недостатъка на най-бързата Tesla

Проблемът на Model S Plaid далеч не е само в абсурдния волан, твърдят експертите от Edmunds

Новата Tesla Model S Plaid е не само най-бързият автомобил на компанията, но и според някои най-бързата серийна кола изобщо. В средите на инфлуенсърите тя предизвика небивал възторг: Дъг ДеМуро я обяви за най-добрата кола в света, а актьорът Джейсън Камиса пожела късмет на Bugatti, Bentley и Rolls-Royce в опита да настигнат Tesla, защото "доста ще им трябва".                       Как обаче изглежда електрическата хипермашина в очите на професионалните автомобилни журналисти? Уважаваното американско издание Edmunds направи детайлни тестове на автомобила (взет под наем, а не предоставен от фирмата) на собствената си тестова писта. Заключението, представено от Алистър Уийвър, никак не е ласкав за Tesla: тази кола е "Чисто прахосване на пари".        Кои са главните минуси на Plaid според Еdmunds (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #53
    анонимен ( преди 3 години )
    хаха, ДВГ замърсява стотици пъти повече, то ако не бяхте толкова невежи щяхте да знаете, че има проучвателни сондажи, баш сондажи, транспорт на суровия нефт, преработка до рафинерия и пак транспорт, гиди невежите
  • #52
    BENZIN ( преди 3 години )
    Само пуберите и недорасляците ги интересува ускорение в права линия. Това което ще ти даде бензинова кола, като удоволствие от шофирането, не може да ти го даде никой електровибратор. Да не говорим за псевдо зелените индивиди. Карам си осмака и не ме интересува, колко харчи и колко вредни емисии има. 2017та бензин, със сигурност е доста, по-чист от електричка, която ползва мръсен ток и производството на батериите и замърсява пет пъти повече от двигателя.
  • #51
    анонимен ( преди 3 години )
    Първо колата била много мощна, после имала ограничител ... Тоя е като 5 годишно, което се кара на някой, деот не харесва и ги ниже наред.
  • #50
    анонимен ( преди 3 години )
    Колта трябва да охлади батерията, ако вече е нагрята. Това е същото, като при ICE колите. Напъния я 5 пъти на драга и щя прегрее и тя. А освен това, някой изискват да повъртиш и малко гуми, преди да тръгнеш. За волана - Значи - някой казва, че е супер, друг казва, че не му харесва, но даваме мнението на един, който е казал, че е слабоумен, без да кажем първо, че е нечии цитат, а не лично менние на редакцията? Малко шано ми иде.
  • #49
    анонимен ( преди 3 години )
    До 58 - Купчина желязо, като всички останали.
  • #48
    анонимен ( преди 3 години )
    Предпочитам да гледам Гъд Демиро ...
  • #47
    Деен ( преди 3 години )
    Голяма блъскаща количка, без дух и характер
  • #46
    До долните ( преди 3 години )
    като не знаете поне отворете тубата и вижте как тази Тесла подминава разни Поршета и Макларъни на пистата - точно по завоите! викат му нисък център на тежеста, разпределен пропорционално, а не като разните аудита на предната броня!
  • #45
    анонимен ( преди 3 години )
    Колата е една от най-безмислените, създавани изобщо някога. Да, едно феноменално ускорение по права линия и нищо повече. Претенции за спортна кола. Е, това е най-смешното..Отворете Гуугъл и напишете Tesla S Plaid N
  • #44
    анонимен ( преди 3 години )
    Абсурдна кола.2 тона автомобил, който не може да завива и 1000 коня.Нищо смислено няма. Човек не може да я натисне като хората, защото нито спирачките нито батерия могат да издържат. Целият смисъл е в реклама. Не харесвам Ауди, но RS3 е по-бързо от тесла на ринга. И не е защото ускорява по-бързо, а защото е много по-балансиран автомобил. За останалите няма какво да говорим които са по-бързи.И да бъдещето е в електромобилите, но технологията още не е на нивото на бензиновите от към тегло
fallback
Последни