fallback

Dacia разкри как ще запази достъпните си цени

Румънската марка се отказва от "безполезните функции"

Румънският производител Dacia ще запази достъпната цена на автомобилите си дори в новите условия на автомобилната индустрия на натиск от страната на законодателството по отношение защита на околната среда и по-голяма безопасност на преводните средства.

В момента повечето производителите преминават на електрическо задвижване и оборудват с най-модерни технологии своите своите автомобили. Всичко това струва пари и води до поскъпване на предлаганите модели. А Dacia успя да се наложи на пазара именно благодарение на достъпните цени на нейните автомобили.

По време на премиерата на новия Jogger на автосалона в Мюнхен продуктовият директор на Dacia - Андреа Гвинеа, беше категорична, че средностатистическият клиент на марката не иска да харчи много пари за автомобил. Той оценява дизайна на съответния модел, но счита, че не е нужно да плаща повече.

Това е причина, поради която Dacia няма да поставя на следващото поколение на своите машини повече технологии за безопасност и комфорт, отколкото е необходимо. Затова и Jogger, например, първоначално ще бъде продаван само с двигатели с вътрешно горене, а след това и със стандартен хибриден агрегат. Зареждащ се хибрид в гамата на модела не се предвижда, защото той ще го оскъпи прекалено.

"Клиентите ни не са готови да плащат за такива технологии, затова и няма да видите задвижване на четирите колела при Jogger. Още повече, че почти нямаме клиенти, които използват своите автомобили за движение по тежки терени, като едновременно с това се нуждаят и от 7 честа в салона", обясни Гвинея пред изданието Autocar.

Топ-мениджърът допълни, че същото се отнася за дизайна на интериора и екстериора на автомобилите. Стратегията на румънската марка е да се съсредоточи върху най-важното - моделите на Dacia да не изглеждат скучно. 

Коментарите на Гвинеа бяха предизвикани от това, че хечбекът Sandero, който е най-продаваният автомобил в Европа, получи само 2 звезди на краш-тестовете на Euro NCAP. Тази оценка се дължи именно на факта, че моделът не разполага с някои основни системи за безопасност.

"В Dacia не преследваме "звезди", това не е нашата философия. За да постигнем 5 звезди на Euro NCAP, трябва да натъпчем нашите автомобили с огромен брой електронни системи, камери, радара и други устройство, които клиентите ни не искат и нямат намерение да използват. Това не значи, че оставаме в "каменната ера", просто търсим баланс, като вървим в крачка с технологиите, но не вдигаме цените", обясни Гвинеа.

Снимки: Dacia

fallback
  • #21
    До 13 ( преди 2 години )
    Извинявай, а може ли да ми обясниш тези дето си купуват нещата втора употреба от кое ниво на обществото са. Що ми се струва че за родната действителност всъщност човек закупил нова Дачия е доста по емоционално и финансово стабилен от голяма част от останалите представители на "висшата" класа купуващи негодни амортизирани ***. Интересно е също и че навсякъде обясняват колко им била хубава 15 годишната морга на безброй км неосъзнавайки че не те са прецакали системата а тя ги прецаква тях.
  • #20
    Бай Х.. ( преди 2 години )
    Карал съм всички видове и марки в чужбина,без Американските и ще ви кажа:БМВ е голяма талига,харчи много и е супер гъзария за турци,*** и прочее тарамбуки,само се огледайте !?Семейна кола се купува за добра цена, малък разход и евтина поддръжка !!!Всичко друго са приказки на вятъра !
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    След японците, айде сега и при румънците намесихме БМВ. Чета ви и ви се чудя, Ей, големи комплексари има тук или по скоро страдащи от някакъв сърбеж........ Щяла да счупи кутията и какво ли още не... Хора, не сте добре. Коментирайте си Дачия, какво й е общото с БМВ? Н5 се мисли за оригинален, но не е.... Имах и БМВ и сега пак, едното СУВ, другото седан. Имам и 4г. СУВ. Еми има разлика спрямо БМВ и не е в полза на 4-годишната. Само това ще кажа по темата. Всеки сам си преценява
  • #18
    анонимен ( преди 2 години )
    След японците, айде сега и при румънците намесихме БМВ. Чета ви и ви се чудя, Ей, големи комплексари има тук или по скоро страдащи от някакъв сърбеж........ Щяла да счупи кутията и какво ли още не... Хора, не сте добре. Коментирайте си Дачия, какво й е общото с БМВ? Н5 се мисли за оригинален, но не е.... Имах и БМВ и сега пак, едното СУВ, другото седан. Имам и 4г. СУВ. Еми има разлика спрямо БМВ и не е в полза на 4-годишната. Само това ще кажа по темата. Всеки сам си преценява
  • #17
    анонимен ( преди 2 години )
    След японците, айде сега и при румънците намесихме БМВ. Чета ви и ви се чудя, Ей, големи комплексари има тук или по скоро страдащи от някакъв сърбеж........ Щяла да счупи кутията и какво ли още не... Хора, не сте добре. Коментирайте си Дачия, какво й е общото с БМВ? Н5 се мисли за оригинален, но не е.... Имах и БМВ и сега пак, едното СУВ, другото седан. Имам и 4г. СУВ. Еми има разлика спрямо БМВ и не е в полза на 4-годишната. Само това ще кажа по темата. Всеки сам си преценява.
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Бръм, това е измамно и не точно заключение - винаги масата ще карат Шкоди, защото масата не са богати. Повечето от тези Шкода биха си купили например БМВ, ако доходите им бяха тройни
  • #15
    Бръм ( преди 2 години )
    И да продължа от 2007 година досега карам Шкоди, чисто нови, който сменям на 4-5 години.... Като гледам им гледам цените от последното поколение и аз почвам да се заглеждам до Дачия.За мен колата трябва да е нова, удобно, практична и да не ме занимават с ремонти, проблеми и т.н. Да чукна надърво досега само масло съм сменял и никакви други разходи.
  • #14
    Бръм ( преди 2 години )
    Относно бедните/богатите....Дали е беден тоя дето може да си направи сметка кое ми излиза по-евтино ново/старо и да го сменя на 5 години....Само да вметна, че в Швейцария масово се карат Шкоди... дали пък са толкова бедни пустите му швейцарци....
  • #13
    Бръм ( преди 2 години )
    на българина му дай да си купи втора употреба кола за 20 000 лева и да няма пари за зимни гуми....Ако ГТП в България бяха като тия в ЕВРОПА, знаете ли кога щяхте да си карате коли втора употреба по 5 000 лева... никога, щото няма да можете да ги подържате. В нормална държава връщат от ГТП за неотваряне на прозорец, а тук му слагате отверка... за да спестите пари....Иначе сте много силни на критики... към "загубеняците" с нови коли.... че дори и да е Дачия.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Да, точно така, дори и в Германия бедняците си купуват дачия. Както всъщност навсякъде другаде в европа. В общия случай, ако вземеш хората, които по принцип си купуват евтини стоки, включително коли, ще видиш, че масово са представители на по-долните нива в обществото по богатство. В това няма нищо лошо, така работи светът и пазарът
fallback
Последни