fallback

Dacia разкри как ще запази достъпните си цени

Румънската марка се отказва от "безполезните функции"

Румънският производител Dacia ще запази достъпната цена на автомобилите си дори в новите условия на автомобилната индустрия на натиск от страната на законодателството по отношение защита на околната среда и по-голяма безопасност на преводните средства.

В момента повечето производителите преминават на електрическо задвижване и оборудват с най-модерни технологии своите своите автомобили. Всичко това струва пари и води до поскъпване на предлаганите модели. А Dacia успя да се наложи на пазара именно благодарение на достъпните цени на нейните автомобили.

По време на премиерата на новия Jogger на автосалона в Мюнхен продуктовият директор на Dacia - Андреа Гвинеа, беше категорична, че средностатистическият клиент на марката не иска да харчи много пари за автомобил. Той оценява дизайна на съответния модел, но счита, че не е нужно да плаща повече.

Това е причина, поради която Dacia няма да поставя на следващото поколение на своите машини повече технологии за безопасност и комфорт, отколкото е необходимо. Затова и Jogger, например, първоначално ще бъде продаван само с двигатели с вътрешно горене, а след това и със стандартен хибриден агрегат. Зареждащ се хибрид в гамата на модела не се предвижда, защото той ще го оскъпи прекалено.

"Клиентите ни не са готови да плащат за такива технологии, затова и няма да видите задвижване на четирите колела при Jogger. Още повече, че почти нямаме клиенти, които използват своите автомобили за движение по тежки терени, като едновременно с това се нуждаят и от 7 честа в салона", обясни Гвинея пред изданието Autocar.

Топ-мениджърът допълни, че същото се отнася за дизайна на интериора и екстериора на автомобилите. Стратегията на румънската марка е да се съсредоточи върху най-важното - моделите на Dacia да не изглеждат скучно. 

Коментарите на Гвинеа бяха предизвикани от това, че хечбекът Sandero, който е най-продаваният автомобил в Европа, получи само 2 звезди на краш-тестовете на Euro NCAP. Тази оценка се дължи именно на факта, че моделът не разполага с някои основни системи за безопасност.

"В Dacia не преследваме "звезди", това не е нашата философия. За да постигнем 5 звезди на Euro NCAP, трябва да натъпчем нашите автомобили с огромен брой електронни системи, камери, радара и други устройство, които клиентите ни не искат и нямат намерение да използват. Това не значи, че оставаме в "каменната ера", просто търсим баланс, като вървим в крачка с технологиите, но не вдигаме цените", обясни Гвинеа.

Снимки: Dacia

fallback
  • #51
    Гражданин ( преди 2 години )
    Дачията е много добър автомобил.Няма претенции да е нещо изключително.За цената си е перфектно предложение.По света има много хора,които не са комплексари или състезатели и които си я купуват.Продажбите го доказват.Надеждна машина с евтина поддръжка,която не те ядосва и не се чудиш кога и какво ще изтропа,за разлика от изтърбушените бивши премиуми на БГ *** с комплекси!
  • #50
    анонимен ( преди 2 години )
    A сега ако му боднете и един безсмъртен K4M с газ под капака веднага идвам да го платя в брой, ако ще и 40к да му искате. Може и F4M, даже ако искате намалете конете до към 115 (махнете променливото газоразпределение, та съвсем да няма какво да се счупи и да оскъпява продукцията). Трябва ми нещо, което да се движи, а не да се вози на платформа. Пиедесталите са за икони като БМВ.
  • #49
    anonimen ( преди 2 години )
    Киро,ти си евтин и гадендачията е хубава кола, която върши работа и не те оставя на пътякупувай си таралясниците и не ни занимавай с глупост
  • #48
    Киро ( преди 2 години )
    Дачията е евтина изработка и гадна. Пет пъти по-добре кола от добра марка на 3-5 години за същите пари като за нов румънски клозет. А тия балъчори фенове на дачия - съжалявам ви, честно, след като тавана ви е скапан румънски глокник.
  • #47
    Киро ( преди 2 години )
    Дачията е евтина изработка и гадна. Пет пъти по-добре кола от добра марка на 3-5 години за същите пари като за нов румънски клозет. А тия балъчори фенове на дачия - съжалявам ви, честно, след като тавана ви е скапан румънски глокник.
  • #46
    анонимен ( преди 2 години )
    Рено поне имат първи и втори ешалон. Тойотка бичат 20-годишни технологии, сиреч имат само втори. Затова в Европа не им вървят продажбите. Иначе търсене на евтини коли има. Дачия ги прави по правилния начин - евтини коли на ниска цена. Тойотка бичи евтини и коли на висока цена.
  • #45
    Абе ( преди 2 години )
    Абе Дачия ентусиастите, гледам много знаете, ама един по-долу е написал лични впечатления и никой не сме да му опонира! Що бе? Щото или грам нямате лични впечатления от румънските кошници, просто ви гъделичка идеята, че един ден ще успеете да съберетя някакси 25 000лв и да си купите нещо базово, ама "ново"! Или имате личен опит и човека е напълно прав! И в двата случаи неуДачници ви пасва прекрасно!!!
  • #44
    Хдгб ( преди 2 години )
    Оценявам идеята им..ясна е целта им-правене на пари. До известна степен ми харесват Дачия. Бих я карал, но като се замисля..ще я добутам до края на гаранцията. Продавам я, и след това най-много един собственик да смени и отива за старо желязо. Немските и японски "каруци" поне се използват дълги години и не изчерпват ресурсите на земята, в производство на нов автомобил. По-старите автомобили само тук бълват мръсотии..в други държави си има закони и ред.
  • #43
    анонимен ( преди 2 години )
    защото тоя 100 конен 3 цилиндров ко шник харчи малко.
  • #42
    Шофьор ( преди 2 години )
    Семеен автомобил със 7 места и трицилиндров бензинов двигател със 100 коня ....колко трябва да си *** за да купиш това недоразумение !
fallback
Последни