IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Най-луксозният седан на Opel се продава за 50 000 долара

Този Senator има 272 коня под капака и развива 255 км/ч

Един от най-впечатляващите автомобили в историята на Opel - седанът Senator от второто поколение на модела, е изложен за продажба. Машината е построена през 1990 година с участието на германската компания Imscher, която се е специализирала в разработката и тунинг на марките Opel, Peugeot и Kia.


Opel Senator Imscher


Специалният Senator се произвежда от 1987 до 1993 година, като дължината му е 4845 мм. Това е модел от най-висок клас, като се оказва и най-луксозният седан в историята на германския производител.

Под капака му е поставен редови 6-цилиндров двигател с обем 4,0 литра, развиващ 272 к.с. при 5800 об/мин. Максималният въртящ момент е достъпен при 3300 об/мин. Цялата мощност на мотора се предава на задната ос чрез 5-степенна механична или 4-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 6,5 секунди, а максималната скорост е 255 км/ч.


Opel Senator Imscher


Освен забележителни за времето си характеристики, Opel Senator Irmscher предлага модифицирано шаси и спортни седалки Recaro с електрическо регулиране, като при този екземпляр те са и с подгряване.

Продавачът е оценил 30-годишната кола на 47 000 долара, като нейният пробег е 193 000 км. Дори на тази възраст подобни показатели изглеждат напълно приемливо, още повече, че според написаното в обявата, двигателят е претърпял основен ремонт.

Още снимки на луксозния седан - вижте в галерията:


0 от 500
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Цицерон от Ямбол ( преди 4 месеца )
    Най-луксозният?А Opel Diplomat 5.4 V8?
  • #10
    9 rate up comment 18 rate down comment
    край ( преди 4 месеца )
    С такава даже и проститтутките до Ботевград няма да ви помахат.
  • #9
    20 rate up comment 2 rate down comment
    БТК ( преди 4 месеца )
    Когато Опел имаше премиум сегмент
  • #8
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Е, не съм като Вас и Рено няма да си купя, дори и за 1/3 от тези пари, колега! Патил съм все пак.
  • #7
    8 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Пропов, Вие наистина ли ще дадете 50 к щ.д. за да си карате после с "кеф всеки ден"?! Точно това?? Няма ли поне да обмислите някакви алтернативни възможности за половината пари?!
  • #6
    17 rate up comment 7 rate down comment
    Пропов ( преди 4 месеца )
    Никой не прави основен ремонт на двигатели в цивилизована Европа. Там при проблем двигателят се сменя с нов или ревизиран. То и понятието основен ремонт звучи адекватно, точно колкото израза Малко Бременна. А тази кола бих си я купил и карал с кеф всеки ден. Солидна е. Не е еко пластмасова еднодневка като днешните. Проблема е, че ако и навъртя още километри, цената и ще падне рязко. Другият проблем е че намирането на части е работа на експерти и ще е доста скъпо.
  • #5
    12 rate up comment 8 rate down comment
    Вин ( преди 4 месеца )
    До 3 - Колега, щото е кола ли е претърпяла"основен ремонт", някъде преди 193 000 км.? Питам, понеже едната от колите ми е Туинго и освен крушки, масла и накладки друго не съм бутал за 80 х.км. и 9 години градско каране?
  • #4
    29 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    От добрия период на марката. И Омега А от тези години беше супер, но наистина гниеха.
  • #3
    20 rate up comment 16 rate down comment
    #1 ( преди 4 месеца )
    щото е Кола, а не рено!
  • #2
    14 rate up comment 44 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Въпреки всичко си остава Опел...